[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
saat 01 de yazmışsın iyi geceler demişsin benim gibi 05 te yazda görim cengizim :


abi büyüksün ben o saatlerde tatlı tüyada oluyorum:p

tebrikler :pr:


Söz konusu topic ile ilgili hiç bir bilgim yoktur,konu tamamıyla kontrolüm dışında açılmıştır,iş yerindeki bilgisayarımı bırakıp lavaboya felan kalktığımda açıldığını düşünüyorum,hiç haberim olmasa bile, böyle bi şakaya alet olmak onur kırıcı,hakkımda yanlış bişey düşünmenize engel olabilmek için cvp vermek istedim ,hesabımdan verilen rahatsızlıktan dolayı özür dilerim SAYGILAR


olm körle yatan şaşı kalkar olm gidin kendi çöplügünüzde ötün bu güzel formu kirletmeyin ısrarlarınıza ragmen neden sizin çöplüge gelmedim nedeni bu gibi şeyler işte dostum kankam büyüyün len biraz lürfü de telefon acmış birde geçmiş olsun engizim diyor bende o sırada okey de kafaya dönüyodum sinirden çift okeyim elimde patladı ama harbide cok aşırıya kaçıyordunuz olm hadi ben alıştım bana yaptıgınız şakalara umursamıyorum ama bu formdaki tüm türkiyedeki arkadaşlara yapmayın bari aha gene kınıyorum seni hatay zeytin yağımısın nesin birde saygılar mış peeeeeaaahh yerim len seni:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi büyüksün ben o saatlerde tatlı tüyada oluyorum:p




olm körle yatan şaşı kalkar olm gidin kendi çöplügünüzde ötün bu güzel formu kirletmeyin ısrarlarınıza ragmen neden sizin çöplüge gelmedim nedeni bu gibi şeyler işte dostum kankam büyüyün len biraz lürfü de telefon acmış birde geçmiş olsun engizim diyor bende o sırada okey de kafaya dönüyodum sinirden çift okeyim elimde patladı ama harbide cok aşırıya kaçıyordunuz olm hadi ben alıştım bana yaptıgınız şakalara umursamıyorum ama bu formdaki tüm türkiyedeki arkadaşlara yapmayın bari aha gene kınıyorum seni hatay zeytin yağımısın nesin birde saygılar mış peeeeeaaahh yerim len seni:farao:

haberim yok ne demek kanka,tercüme edermisinn,anlamıyosann bide ingilizce,ibranice,çince,rusça yazayımm,haberim yok diyorum olm yaaa,hasta etme beni
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
Günaydınlar Herkeslereee :)

bu kaza konusu uzamasın kapansın diyorum ben
zaten konu kilitlenmiş bitti gitii işte cengiz sende uzatma kanka artık yeter dün gece de çok canım sıkıldı zaten sana iyice sinirimi bozmayın benim yeter :farao:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar dün öğrendiğime göre adem oğlunu sünnet ettirmiş, hayırlı olsun :rendeer: darısı sünnet olmayanlara :mrgreen:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
ne derler darısı askerlıgıne....adem abı kutlarızzzzzzzzz.fazla kestırmeseydın cocugu:))
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çağırsaydı giderdik herhalde, ama koca göbişli gerek duymamış bizlere yinede hayırlı olsun darısı askerliğine
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,çarşamba bici buluşması için hafta sonu yeni bir yer buldum yine mendereste.önceki yediğimiz yerin çok ilerisinde.göl kenarından gidince ensonda.sola doğru artık yukarı çıkılan yerdeki restorandan hemen önce.oturacak yer,sandalye,masalar normal boyda.belimiz bükülmeyecek rahat oturacağız.gelecek arkadaşların bilgisine.hepinize sevgilerimle.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar geziyorsunuz tozuyorsunuz, bir iki haftadır biz gelmiyoruz, resimlerinizi görelim diye her gün bakıyorum ama yok, olmuyor böyle, resim yükleyİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİNNNN.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
SAYIN PEK KIYMETLİ ADANA MT'YE DUYRULUR :p

millet benimde bir fikrim var bu cuma akşamı ne yapmayı düşünüyorsunuz berker ve ben büyük ihtimal kaktüs de türkiye -- hırvat maçını seyredelim diyoruz dün kü gazipaşa gösterisi baya bir heyecanlıydı neyse maksat muhabbet ne dersiniz cuma akşamı işine fikirlerinizi bekliyoruz:cat:





Türkiye -- hırvatistan
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
arkadaşlar geziyorsunuz tozuyorsunuz, bir iki haftadır biz gelmiyoruz, resimlerinizi görelim diye her gün bakıyorum ama yok, olmuyor böyle, resim yükleyİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİNNNN.

Fotoroman pek yakında...

dünkü gazipaşa gösterisi baya bir heyecanlıydı neyse maksat muhabbet ne dersiniz cuma akşamı işine fikirlerinizi bekliyoruz

Sabah erken yola çıkacağız, gürültü yapmayın :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Fotoroman pek yakında...



Sabah erken yola çıkacağız, gürültü yapmayın :mrgreen:

vay zaferim sen daha yaşıyonmu? :silent: yaw yine nereye gidiyon :silent: özledik seni :mrgreen: bir görüşsek diyorum olmazmı :silent: gerçi bende burda değilim ya :queen::queen::queen: neyse gelimde öyle konuşak :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
vay zaferim sen daha yaşıyonmu? :silent: yaw yine nereye gidiyon :silent: özledik seni :mrgreen: bir görüşsek diyorum olmazmı :silent: gerçi bende burda değilim ya :queen::queen::queen: neyse gelimde öyle konuşak :mrgreen::mrgreen:

Sanki "yemeğine zehir koydum hala yaşıyonmu" gibi olmuş :queen:

Datça'ya gidiyoruz ya, cts ne kadar gel artık
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
çarşamba aksilik olmazsa bende bici partisindeyim selamlar saat konusunda bir bilgi olursa uygun olurdu mesela bana 21:00 uygundur bora abi iyi bir yere benziyor dediğin gibiyse
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst