- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
saat 01 de yazmışsın iyi geceler demişsin benim gibi 05 te yazda görim cengizim :
abi büyüksün ben o saatlerde tatlı tüyada oluyorum
tebriklerr:
Söz konusu topic ile ilgili hiç bir bilgim yoktur,konu tamamıyla kontrolüm dışında açılmıştır,iş yerindeki bilgisayarımı bırakıp lavaboya felan kalktığımda açıldığını düşünüyorum,hiç haberim olmasa bile, böyle bi şakaya alet olmak onur kırıcı,hakkımda yanlış bişey düşünmenize engel olabilmek için cvp vermek istedim ,hesabımdan verilen rahatsızlıktan dolayı özür dilerim SAYGILAR
olm körle yatan şaşı kalkar olm gidin kendi çöplügünüzde ötün bu güzel formu kirletmeyin ısrarlarınıza ragmen neden sizin çöplüge gelmedim nedeni bu gibi şeyler işte dostum kankam büyüyün len biraz lürfü de telefon acmış birde geçmiş olsun engizim diyor bende o sırada okey de kafaya dönüyodum sinirden çift okeyim elimde patladı ama harbide cok aşırıya kaçıyordunuz olm hadi ben alıştım bana yaptıgınız şakalara umursamıyorum ama bu formdaki tüm türkiyedeki arkadaşlara yapmayın bari aha gene kınıyorum seni hatay zeytin yağımısın nesin birde saygılar mış peeeeeaaahh yerim len seni:farao:
Son düzenleme:

