- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iso birada ısmırlıyıcınmı ona göre çerezde getirelim
iso birada ısmırlıyıcınmı ona göre çerezde getirelim![]()
canım abilerim, ablalarım. Motor sezonunu bu sene erkan kapattım ama seneye inşallah 600 lük bir makina ile aranızda olacağım. Para biriktirme çalışmaları başlamıştır![]()
uzun aradan sonra merhaba. çekme halatı bende var zaten. eşyaları paylaşırsak daha rahat ederiz.
yalnız bu sene ahmet yok sanırım; kim sabun bezi getirecek???:mrgreen:
dostum bende motor ilanı diye bakıyorum.biz motorcuyuz diyoruz, sen araba ilanı veriyorsunselam adanalı kardeşlerim duydumki zenginmişsiniz size bi BMW 5.40ia gidersatılıktır temızdır, siz dostlarımın aklında olsunnn :rendeer:
http://www.sahibinden.com/izmirde_tek_m5_gorunumluWQQaXQQ9354019WQQpXQQdisplayitem
olursa ararız hüceyinim:cat:arkadaşlar adanada kurye ilanı falan olursa pm atarmısınız.yazın çalışmak istiyorum.tabi adamlara sadece yazın çalışcz demicezolmadı iso abinin dükkanında çırak ta olabilirim
![]()
sen rahat ol erhancım ilk sabun bezimi koydum çantaya ne olur ne olmaz
yalınız adana mt ben yok tum bici partisinin 2.sini talep ediyorum haftaya size uygun bir tarihte ayarlayalım lütfen marmok katılımcılarıda tam olur nedersiniz
dostum bende motor ilanı diye bakıyorum.biz motorcuyuz diyoruz, sen araba ilanı veriyorsunr: yoksa adana mt ye havan olsun diyemi böyle bir şey yaptın:queen: