[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iso birada ısmırlıyıcınmı ona göre çerezde getirelim:p
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
canım abilerim, ablalarım. Motor sezonunu bu sene erkan kapattım ama seneye inşallah 600 lük bir makina ile aranızda olacağım. Para biriktirme çalışmaları başlamıştır :D
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
marmoka katılımcıların lıstesını bır yerlerde toplasak bora abı... .cok ama cok eglencelı gececek....lısteyıde aldım cekme haalatı harıc:)))
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
uzun aradan sonra merhaba. çekme halatı bende var zaten. eşyaları paylaşırsak daha rahat ederiz.

yalnız bu sene ahmet yok sanırım; kim sabun bezi getirecek???:mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
erhancım,bu senede ahmet var.kendi motoru ile geliyor.sadece çekme halatı değil diğer eşyalarıda paylaştırıp bazılarını birden fazla almanın hiç bir anlamı yok.bu yıl katılım çok.8 motor 9 kişi olacağız.inşallah keyifli bir yolculuk olacak.liste şöyle:
1-hasan/sezen
2-erhan
3-ahmet
4-alp
5-ümit
6-zafer
7-gürsel
8-vee ben.
bazı arkadaşlara benim hazırladığım(NASA'nın da hala üzerinde yoğun çalıştığı)alınacaklar listesini dağıttım.daha sonra bir araya gelip ortak alınacakları kararlaştırabiliriz.sevgilerimle.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bu listeye benle beraber 5-6 kişi daha ekleyin yola beraber çıkarız zamanlarımız uyuşursa
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
karar5laştırdıgımız zaman cmtsi sabah 4 gıbı yola cıkacaz tegu yınede bı konusulur..herkese selamlar

21 hazıranda tabıkıde hep beraber hayırlı yolculuklar
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar adanada kurye ilanı falan olursa pm atarmısınız.yazın çalışmak istiyorum.tabi adamlara sadece yazın çalışcz demicez:polmadı iso abinin dükkanında çırak ta olabilirim:p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
uzun aradan sonra merhaba. çekme halatı bende var zaten. eşyaları paylaşırsak daha rahat ederiz.

yalnız bu sene ahmet yok sanırım; kim sabun bezi getirecek???:mrgreen:

sen rahat ol erhancım ilk sabun bezimi koydum çantaya ne olur ne olmaz


yalınız adana mt ben yok tum bici partisinin 2.sini talep ediyorum haftaya size uygun bir tarihte ayarlayalım lütfen marmok katılımcılarıda tam olur nedersiniz
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam adanalı kardeşlerim duydumki zenginmişsiniz size bi BMW 5.40ia gider :) satılıktır temızdır, siz dostlarımın aklında olsunnn :rendeer:

http://www.sahibinden.com/izmirde_tek_m5_gorunumluWQQaXQQ9354019WQQpXQQdisplayitem
dostum bende motor ilanı diye bakıyorum.biz motorcuyuz diyoruz, sen araba ilanı veriyorsun:pr: yoksa adana mt ye havan olsun diyemi böyle bir şey yaptın:queen:
arkadaşlar adanada kurye ilanı falan olursa pm atarmısınız.yazın çalışmak istiyorum.tabi adamlara sadece yazın çalışcz demicez:polmadı iso abinin dükkanında çırak ta olabilirim:p
olursa ararız hüceyinim:cat:
sen rahat ol erhancım ilk sabun bezimi koydum çantaya ne olur ne olmaz


yalınız adana mt ben yok tum bici partisinin 2.sini talep ediyorum haftaya size uygun bir tarihte ayarlayalım lütfen marmok katılımcılarıda tam olur nedersiniz

desene bize yer yok :pr: marmokcu değiliz nolcek şimdi :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
@-olurmu GÜRSELİM.sensiz tadı olmaz o bicilerin.
@-AHMET senin uygun olduğun bir güne ayarla.bir bicide senin için yeriz.haber bekliyoruz.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
dostum bende motor ilanı diye bakıyorum.biz motorcuyuz diyoruz, sen araba ilanı veriyorsun:pr: yoksa adana mt ye havan olsun diyemi böyle bir şey yaptın:queen:

yok gürsel abi cidden meraklısı varsa siz dostlarımın aklınmda olsun diye dedim bu batılılarda para yok biliyonmu :p para sizde :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst