[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
:p



sen de yazmayı öğren ''burju va'' değil --> burjuva :mrgreen:

''burju ve ağızlarını'' die okudum, diom ne dio bu zionnn :cherry:

yaw ne var kine araya fazladan bir boşlok koymuşuz nooolmuş hemende edebiyat dil bilgilsi ögretmeni olmuş herkezde haaaa ne nan sotede benim düşmemimi bekliyonuss:p

burcu sen kusura bakma sen ,ben ,latif ve iso nun yazılarını okumadan direk atlıyorum demiştin ya senin bunu okuyabilme ihtimalini hiç düşünmemiştim:mrgreen:

qazma işte :farao: :farao: :farao:

ne var nan olm gazma da güzel bir alettir bir ucu keskin bir ucu sivri ayrıyetten birde sapı var sende ne var olm tosbaaa göbekten ve selülitten başka:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
burcu sen kusura bakma sen ,ben ,latif ve iso nun yazılarını okumadan direk atlıyorum demiştin ya senin bunu okuyabilme ihtimalini hiç düşünmemiştim:mrgreen:

1- o sadece bi takılmacaydı, hiç okumuyorum diye bişe yok
2- aslını sorarsan (eğer ki atlarsam) çoğu zaman senin yazılarını atlıyorum

'' gurbaaaaaannnnnnnnnnnaaaammmmmmmmmm ollllllllLLLLLLLLlllllduuuuuuuuuĞğĞĞğĞğğĞĞuuuuuuuuuummmmmm ''

tarzı kelimeEeEeEe barındıran hiçbi yazını okumuyorum, okuyamıyorum :cherry:

bu kez düzgün yazmış diyip okiiim dedim, burnumdan geldi :p

:farao: topiğin aqLarı kınıyorum :cherry: zion'u mesela
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
1- o sadece bi takılmacaydı, hiç okumuyorum diye bişe yok
2- aslını sorarsan (eğer ki atlarsam) çoğu zaman senin yazılarını atlıyorum

'' gurbaaaaaannnnnnnnnnnaaaammmmmmmmmm ollllllllLLLLLLLLlllllduuuuuuuuuĞğĞĞğĞğğĞĞuuuuuuuuuummmmmm ''

tarzı kelimeEeEeEe barındıran hiçbi yazını okumuyorum, okuyamıyorum :cherry:

bu kez düzgün yazmış diyip okiiim dedim, burnumdan geldi :p

:farao: topiğin aqLarı kınıyorum :cherry: zion'u mesela


alacagın olsun burcu demek sende hıı:pale:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
1- o sadece bi takılmacaydı, hiç okumuyorum diye bişe yok
2- aslını sorarsan (eğer ki atlarsam) çoğu zaman senin yazılarını atlıyorum

'' gurbaaaaaannnnnnnnnnnaaaammmmmmmmmm ollllllllLLLLLLLLlllllduuuuuuuuuĞğĞĞğĞğğĞĞuuuuuuuuuummmmmm ''

tarzı kelimeEeEeEe barındıran hiçbi yazını okumuyorum, okuyamıyorum :cherry:

bu kez düzgün yazmış diyip okiiim dedim, burnumdan geldi :p

:farao: topiğin aqLarı kınıyorum :cherry: zion'u mesela

bende topiğin aklarını kınıyorum:queen::queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
arkadaşlar merhaba ben ulasoto yani gökhan yalovadan cuma günü adaya geldim adanadayım iso kardeş hasan usta sözünü hatırlatim dedim görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Heyyyyyy Adana Mt misafir gelmis gene :mrgreen:

Bende diorum topice neden kimse bise yazmioooo:cherry:

Aramizdan her ay birini secipte diger illere yollasak belkim bu kadar cokmezler adanaya:p

Hoss geldinizz Sn.Ulasoto

Sanki nickinizi bir yerlerden hatirlar gibiyim:silent:

Tamam tamam buldum... Su Turkiyede'ki tek raceing in sahabi deilmi:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst