- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
sen de yazmayı öğren ''burju va'' değil --> burjuva :mrgreen:
''burju ve ağızlarını'' die okudum, diom ne dio bu zionnn :cherry:
yaw ne var kine araya fazladan bir boşlok koymuşuz nooolmuş hemende edebiyat dil bilgilsi ögretmeni olmuş herkezde haaaa ne nan sotede benim düşmemimi bekliyonuss
burcu sen kusura bakma sen ,ben ,latif ve iso nun yazılarını okumadan direk atlıyorum demiştin ya senin bunu okuyabilme ihtimalini hiç düşünmemiştim:mrgreen:
qazma işte :farao: :farao: :farao:
ne var nan olm gazma da güzel bir alettir bir ucu keskin bir ucu sivri ayrıyetten birde sapı var sende ne var olm tosbaaa göbekten ve selülitten başka
Son düzenleme: