[Adana - MT]

Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
arkadaşlar bildiğiniz gibi bu cumartesi akşamı saat 8'de,pink organizasyonun düğün salonunda (mimar sinan'da)hasan ve sezen arkadaşlarımızın düğünü var.gelmek isteyenlere duyurulur.bilgilerinize sunarım.

epeydir adana-mt'civarında yokum ama hala adanadayım, kimler geliyor düğüne?
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Başa döndük yine :p Hoşgelmiş sefa gelmiş :p



:mrgreen: :rendeer: :mrgreen:

::eek:hmy::
nası yaa anlamadım
seni parçalarım haa bu konuyu en kıza zamanda konusalım kanka pazartesiden sonra herhangi bi gün de ::evil:: ::yanliss:::angry2::::rantinp:::ranntign ::karma:: ::pokey:: ::eviiil:: ::cekic:: ::158:: ::158:: ::whip::



niye öle diyon bee ne güsel işte eskisi gibi ikide bir toplaşırız :cherry:

Hoşheldin birkaaannnnn :rendeer:


ula noliykii ben ne dedim özgürdegilmiyim ki yoksa beni kimse baglayamaz BİR CEKETİM VAR ATARIM NERDE OLSA YATARIM arkadaş...

beni isoynan karıştırma yıngaaaaa bizim evde erkek sözü geçer:p


ula gene büyük konuştum gibime geliyo :rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
birazdan kurtlar vadisi başlayacak:cyclopsan sonra burda kimseyi göremezsiniz :cherry: herkes televizyon başında olacak :queen:
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
soruma cevap yokmu arkadaşlar, hasan abinin bu mutlu gününe katılan yokmu?
birkan geldinmi bilinmiyor ama geldiysen hoşgeldin biraderim...
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Arkadishler, Birkan gelmis, ama herhalde 6 ayin uykusunu cekiyor, o yuzden yorum yapamiyor. Muhtemelen de bizden cok daha fazla ozledikleri vardir kendisinin. Kimse sazan olmadi, estagfurullah, ancak Birkan siteye baktiginda sok gecirecek gibi geliyor bana.

Hasan'in dugunu de olay oldu, kim gidecek - kimin haberi yok, belli degil fakat sanirim sessiz sedasiz bayagi bir katilim olacak. Sadece birbirimizden habersiz ve alakasiz gitmesek iyi olur gibi ama neyse. Mesela motorlarla konvoy mu yapmak istiyorsunuz, yoksa benim gibi hanimi da alip suslu-puslu gitmeyi mi planliyorsunuz? (Not: Konvoy olacaksa hanimi evde birakayim... :mrgreen:)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Walla benim alacak bir hanımım yok :p Süslenmemde püslenmemde:p En serseri halimle gelirim.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
otur iste mihrican aplamla bez bebekleri genel kulturun artar:p
sende olsan diziye arada bir yorumda yapardık :p neyse ben mihriyle kullinayı seyretmeye devam :salut:
soruma cevap yokmu arkadaşlar, hasan abinin bu mutlu gününe katılan yokmu?
birkan geldinmi bilinmiyor ama geldiysen hoşgeldin biraderim...
var gideceğiz, konvoy olayını bilmiyorum, çünkü o arada başka işlerimde var :)
Walla benim alacak bir hanımım yok :p Süslenmemde püslenmemde:p En serseri halimle gelirim.

sanada bu yakışır malim:queen:

@hayalet01 murat o arada benim biraz işim var sanırım olsada konvoya katılamam, ama akşam kesin oradayız ailece :)
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
var gideceğiz, konvoy olayını bilmiyorum, çünkü o arada başka işlerimde var :)

@hayalet01 murat o arada benim biraz işim var sanırım olsada konvoya katılamam, ama akşam kesin oradayız ailece :)

Abim, konvoy filan is cikarmayalim aksam vakti, hem burasi Adana, Istanbul gibi olmaz, araya bir yakisikli "Beyaz Sahin" girer, bozar tum goruntuyu, ruh halimizi. Herkes bildigi gibi gitsin, zaten Hasan da istemiyordu kargasa olsun. Simdiden kargasa oldu bile ya hadi hayirlisi...

Kismet olursa Mali'nin dugunune konvoy yapariz, en serseri halimizle...:queen:



http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/45447-iskenderun-dugun-konwoyu.html


Konvoy yapmiyalim dedim ama kiskandirdilar beni...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Walla benim alacak bir hanımım yok :p Süslenmemde püslenmemde:p En serseri halimle gelirim.


olm senin normal halini cok merak ediyorum nan:p

zaten benden sana tavsiye, evlenme...!!! evlenince hersey degisiyor, birak ev halini, kirk yillik dostunla selamlasman bile ciddilesiyor...:)


yaw abi evlenenlerin hepsi böyle diyor yaw burdan bazı evlenecek arkadaşlara sesleniyorsun galiba hani yol yakınken dönselermi ne:p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bu millet nerde :silent: şimdiden tatil moduna girdiler galiba :cyclopsan
bende hazırlığımı yapsammı acaba :silent: :cyclopsan:p:cherry::queen:

hasan nın düğününe misafirlerim geleceği için :pr: katılamıyacağımı üzülerek söylemek zorundayım :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
bu millet nerde :silent: şimdiden tatil moduna girdiler galiba :cyclopsan
bende hazırlığımı yapsammı acaba :silent: :cyclopsan:p:cherry::queen:

hasan nın düğününe misafirlerim geleceği için :pr: katılamıyacağımı üzülerek söylemek zorundayım :salut:

:farao: :farao: :farao: :farao: :farao:

Neden söz verip geri gelemem diyorsunuz :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sen kime sesleniyon bana bi de helee :silent:


yaw şimdik şöyle oluyor ken küm şey yani

hah evlenmek güseldir iyidir hoştur sabahtan beri ben milete evlenin evlenin diyom da evlenmeyin demiş gibi algılanıyor heralde şöööyle helel süt emmiş birini bulusam bende evlenirim inşallah ne güsel herkes evlenmeli kanka
kısmetse yakında bende evlenecem yapmışken iki katlı bahçeli bişey düşünüyorum şööyle motosiklet garajlı felan ama bu işler kısmet işi uygun bir kredi bulabilebilirsem evlenecem heralde:p

amam günümüzde milet katlanıyor ben evlenme taraftarıyım ne o dimi ama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst