[Adana - MT]

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
olüm ben iskenderuna 2 kere gittim, giden kimse yoktu.Hatta en son mersine gittiğimiz günden bi gün önce gittim.Ordan Mersine çıktım.Ama Antakya ya kadar geçmek kısmet olmadı.Durumlar uygun olursa olabilir.

Yol sıkıcı ama biraz dümdüz hep:pale:

Size uyar tabi:)

seni arkamıza bağladıkmı sanada uyar kankaa:queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Normalde tabiki uzak değil ama tatlı su motorcuları var aramızda ,bi ara hadi hatay yapalım dedimm cvplar

yuh oldu olacak suriyeye geçelim
yuhh kendini nasuh mahrukimi sandınn
yuhh adamın beli tutulurr ( sanki siper süport makine ile gidenler kendilerii :p)
bir günde gidip gelinmez gittinmi bi hafta kalacan
hataya gidene kadar gazipaşa güllüoğlunda künefe yerimm
baba benim motor gitmezz
eşimden izin alamam
o gün elektirkler kesik olur gelemem
namaz vakitlerini kaçırıyorum
motor yağına su karıştıryo


bu ve türevi sebeplerden kimse gelmedii ben ve canım kankam beraber gitmiştikk,şimdi desemki hadi hatay yapalımmm,arkadaşlar kendilerini geliştirdiler daha yaratıcı bahaneler buluppp beni androit yapacaklardır o yüzden susuyorummm:cherry::p



[pankart]wodka olm sende okuyup okuyup kaçmaa,yaz bişeyler burayaaa,illaki deşifremi edelimmm:p[/pankart]​


olm hataya senin halanın oglunun nişanına mı.. yada nişanlandı onu kutlamayamı gidecez gezisi olacak bu gezinin adı yoksa ziyareti gezi adı altında mı yapacan ne yapacagını bir anlasam uzaya cıkacam valaa :bounce:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
olm hataya senin halanın oglunun nişanına mı.. yada nişanlandı onu kutlamayamı gidecez gezisi olacak bu gezinin adı yoksa ziyareti gezi adı altında mı yapacan ne yapacagını bir anlasam uzaya cıkacam valaa :bounce:

msnden sorsaydınnn bu kadar kasmana gerek kalmazdııı :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ne kasacam olm benim motor zaten oralara kadar gitmez.. gitsede ayak bagı olur anlayacagın ben gelmeyecem sadece merak etim o kadar:p

Alp ile beraber senide bağlar çekerimmm,ayağımın bağıı,hayatımın gulüüü ,sırma saçlarına kurban olduğumun kel kankasııı:queen::queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
evet arkadaşlar,2 önerivar şu ana kadar:
1-azgurbuz arkadaşımızın önerisi,kozan civarındaki alabalık çiftliği;
2-ahmetnr arkadaşımızın önerisi;ceyhan trafik haftası etkinlikleri.

Bu işi en güzel sen çözersin:cat: Antakya dedik, yok bağdata gidelim dediler yok haca gidelim deiler:salut: ben vazgeçtim. Nereye diyorsanız oraya giderim:pr: Yolu düzgün olsun yeter.....:queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yalnız bir uyarıı:ceyhan etkinlikleri 11/05/2008'de olacak arkadaşlar.biz bu haftadan bahs ediyoruz.eğer yine sucuk yemek istiyorsanız,söyleyin yeter.ama bu sefer demirgürsel'i ve alp'i önden göndereceğiz tamam mı?hem gecikmesinler,hemde karboğazında bize mangal kapsınlar.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yalnız bir uyarıı:ceyhan etkinlikleri 11/05/2008'de olacak arkadaşlar.biz bu haftadan bahs ediyoruz.eğer yine sucuk yemek istiyorsanız,söyleyin yeter.ama bu sefer demirgürsel'i ve alp'i önden göndereceğiz tamam mı?hem gecikmesinler,hemde karboğazında bize mangal kapsınlar.

ben derimki:
gelin arkadaşlar çatalana gidelim.ben bir adanalı olarak hala gitmedim görmedim.büyük eksiklik benim gibi biri için :p
recebim(cerrezci) yazıyı okur umarım, yine sucukları ayarlarsa gidelim piknik yapalım :).söylendiğine göre burada gördüğümüz gölün küçük bir kısmıymış.asıl göl çatalandaymış ve buradakinin çok daha büyüğü olduğu söyleniyor :silent:.eminim içimizde giden arkadaşlarda vardır.
evet arkadaşlar fikre destek bekliyorum.
cerrezciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii önce sen :queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Gürsel abi ben hataylıyımm bu hafta ,o dediğin yerleri bende çok merak ediyorumm,gideriz elbet bi gün ama bu hafta olması imkansızz:)yani benim içinn
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ben derimki:
gelin arkadaşlar çatalana gidelim.ben bir adanalı olarak hala gitmedim görmedim.büyük eksiklik benim gibi biri için :p
recebim(cerrezci) yazıyı okur umarım, yine sucukları ayarlarsa gidelim piknik yapalım :).söylendiğine göre burada gördüğümüz gölün küçük bir kısmıymış.asıl göl çatalandaymış ve buradakinin çok daha büyüğü olduğu söyleniyor :silent:.eminim içimizde giden arkadaşlarda vardır.
evet arkadaşlar fikre destek bekliyorum.
cerrezciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii önce sen :queen:

Evet çatalan bana uyar :cat::queen::queen::queen:
Tabiki sucuk da olacak:cherry: Çerezci duydunmuuuuu:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ben derimki:
gelin arkadaşlar çatalana gidelim.ben bir adanalı olarak hala gitmedim görmedim.büyük eksiklik benim gibi biri için :p
recebim(cerrezci) yazıyı okur umarım, yine sucukları ayarlarsa gidelim piknik yapalım :).söylendiğine göre burada gördüğümüz gölün küçük bir kısmıymış.asıl göl çatalandaymış ve buradakinin çok daha büyüğü olduğu söyleniyor :silent:.eminim içimizde giden arkadaşlarda vardır.
evet arkadaşlar fikre destek bekliyorum.
cerrezciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii önce sen :queen:


heee valaaa gidelim hataa oltamızı da götürelim ama benden söylemesi yolda köpekler kuvalıyor :p hem size uctugum yeri de gösteririm bayaa heyecanlıydı:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst