Adana [mt]tekir / şekerpınarı Gezisi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Güzel havaları değerlendiren biz ADANA'lılar,yine bir geziye daha gaz açtık.buluşma yerinden ilk fotolar.






yoldan fotolar......


























































































































































































böylece bir gezi daha kazasız belasız bitti.elinde resim olan arkadaşlar da ekleme yapacaklardır.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yine herzamanki gibi çök güzel bir gezi oldu, tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim

selam arkadaşlarım:)
yine çok güzel bir gezi oldu bendede biraz resim var ancak önce çarşambadan kalanlar
haluka28 imin yeni haysungu
dsc000059009171jx4.jpg

dsc000069020343er9.jpg

dsc000079031218ee1.jpg

hanımlar
dsc000109041640eb8.jpg

dsc000119053078nm0.jpg

zaferimle ne güzel çıkmışız
dsc000229066953ux6.jpg

dsc000239078796eb4.jpg

geldik gezi gününe
dsc000289089203gl0.jpg

dsc000299100468kg1.jpg

dsc000309111156kx7.jpg

dsc000319122750dl1.jpg

orda birileri gözüküyor ama ben seçemedim:p
dsc000329134218vv8.jpg

dsc000339145343da8.jpg

:mrgreen:VEEEEEEEEE SABAH <<BİZİ TEKİRE YAYLAYA GÖTÜR ARABAYLA>> DİYEN ANNESİNE <<ACİL İŞİM ÇIKTI>> DİYİP KAYTARAN DOKTORUM ÜMİTİN ANNESİNE HEMDE TEKİRDE YAKALANDIĞIMIZ AN:mrgreen:
dsc000349156937if1.jpg

dsc000369170140lb8.jpg

anneyle vedalaşıp yola devam
dsc000379181906dt3.jpg

dsc000389192734qp4.jpg

zaferim burada bişeye şaşırmışmı kızmışmı anlayamadım:cyclopsan
dsc000399203906ux7.jpg

dsc000409214640pc9.jpg

tekrar teşekkür ediyorum katılan tüm arkadaşlarıma:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Gezi süper :cat:, yiyecekler süper:cat:, resimler süper:cat:
Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler, özellikle beni kırmayıp gelen Boraya
Bendeki fotolarıda ekleyim..:cherry:

Geleneksel buluşma yerimizi MOLA TESİSLERİ
2zf1gmw.jpg

2mg4js.jpg

11ka9s5.jpg

2pq8ftt.jpg

a27w2g.jpg

im5kjl.jpg

wgvvgi.jpg

wtf2au.jpg

2n0vr80.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ellerinize sağlık, güzel ve keyifli bir gezi olmuş. Benim misafirlerim olduğu için katılamamıştım. Ama imrenerek baktım resimlere. Allah muhabbetimizi artırsın ve nice uyumlu, keyifli ve kazasız belasız geziler nasip etsin.

Bu arada merak ettim, kaç defa yemek yediniz? Çünkü şekerpınarında sanki yemek yiyecekmiş gibi tam donanımlı (ama üzerinde henüz! yiyecek olmayan bir masada oturuyordunuz). Neyse herkesin sağ salim dönmesine sevindim. Çarşamba hamamdan vazgeçerseniz görüşmek üzere diyorum. Selamlar.
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Mousun topunu aşağıya doğru çekerken, resimler hiç bitmesin dedim. Ey Adana..
Adanalı hocam bu etleri yediğiniz yer neresi? Yaza bir program düzenleyelim, gidelim tekerimizin götürdüğü yere.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
süpersiiniz
söylemeden geçemeyeceğim, MT_Adana'nın 600F'leri'ne kocaman bir maşallah demek istiyorum :) ayrımcılık olarak algılamayın ama 600F alırsam inşallah sebep belli :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çok güzel bir gün dü katılan ve iyi dileklerini esirgemeyen tüm dostlarımıza teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
gezinin güzelliği kadar yüreğinizin güzelliğide resimlerdeki karelere yansımış tekerinize sağlık
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
geziniz güzel olmuş. demirgürsel ve bora abi yeni motorlarınız hayırlı olsun.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
geziniz güzel olmuş. demirgürsel ve bora abi yeni motorlarınız hayırlı olsun.

kendi adıma teşekkür ederim.benimki artık son durak ama gürselin ki en kısa sürede büyüyecek.

bu arada güzel yorumları için tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.hepinize sevgilerimizle.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst