yine herzamanki gibi çök güzel bir gezi oldu, tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim
selam arkadaşlarım

yine çok güzel bir gezi oldu bendede biraz resim var ancak önce çarşambadan kalanlar
haluka28 imin yeni haysungu
hanımlar
zaferimle ne güzel çıkmışız
geldik gezi gününe
orda birileri gözüküyor ama ben seçemedim
:mrgreen:VEEEEEEEEE SABAH <<BİZİ TEKİRE YAYLAYA GÖTÜR ARABAYLA>> DİYEN ANNESİNE <<ACİL İŞİM ÇIKTI>> DİYİP KAYTARAN DOKTORUM ÜMİTİN ANNESİNE HEMDE TEKİRDE YAKALANDIĞIMIZ AN:mrgreen:
anneyle vedalaşıp yola devam
zaferim burada bişeye şaşırmışmı kızmışmı anlayamadım:cyclopsan
tekrar teşekkür ediyorum katılan tüm arkadaşlarıma:rendeer: