Adana [mt]tekir / şekerpınarı Gezisi

Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Güzel gezi olmuş bu geziyi bizimle paylaştığınız içinde teşekkürler..
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
of ulan of kaçırdık geziyi neyse karatepeye saklyorum bütün hevesimi, yeni motorumla. çok güzel bir gezi olmuş hem katılım da iyiyimiş tebrikler. Yürü be adana mt kim tutar seni....
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
güzel bir gezi olmuş tekerinize taş gelmesin
maraştan sevgiler tüm adana mt ye
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekerinize sağlık dostlarım,allah muhabetimizi herdaim etsin,zaferin katılışı hemen belli etmiş heryer çitlek olmuştur kesin,haftaya kısmet olursa bizde gelmeyi düşünüyoruz,tekeriniz düz bassın
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
süpersiiniz
söylemeden geçemeyeceğim, MT_Adana'nın 600F'leri'ne kocaman bir maşallah demek istiyorum :) ayrımcılık olarak algılamayın ama 600F alırsam inşallah sebep belli :)
vallaa ayıp ettin hocam, bizim canavar gibi ybr yi kenara ittin, sor bakalım 600f cilere azmı sollamışım:p :queen:
geziniz güzel olmuş. demirgürsel ve bora abi yeni motorlarınız hayırlı olsun.

hocam sağolasın teşekkür ederim:).kısmetse deyiştirme hevesindeyim
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Vayy vayy ne güzel yemekler öyle. Güzel güzel yemişsiniz. Bu hafta Karatepe yapılacak sanırım onda da et olacak mı? :mrgreen:

Sağlıcakla kalın yolunuz açık olsun. Herkese çok selam.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
babalar yine harikalar yaratmışsınız.. allah neşenizi bozmasın.... aranızda olmuş kadar yaşadım... tüm adana ailesine sevgiler
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gezimize iyi dileklerle yorumunu esirgemeyen arkadaşalarıma teşekkür ederim.:rendeer:
sencerim iyileşseydin senide aramızda görürdük, inşallah daha sonraya:)


abi senin ybr nin rodajı bittimi sahi nasıl açıldımı motor ?

1300 km de şu an.çok güzel oldu motor, hele şu son geziden sonra tam açıldığını belli etti.daha önce 90-95 civarını geçmiyordu şimdi 110 lara geliyor.otobanda yokuş aşağıda tam gaz yaptım hep, düz yolda yüksek viteste göremediği devirleri yokuş aşağı olunca rahat gördü, ve bunun büyük etkisi oldu.şimdi düz yoldada 5. viteste 8000 devirlere çıkıyor.km biraz yükseldiyse sanada tavsiye ederim yokuş aşağı tam gaz yap biraz:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Eski Ankara yolu motorla inanılmaz güzel oluyormuş, çok keyif aldım; aldık.
Neredeyse trafiğe kapalı bir yol, orman içinde geniş ve virajlı. Daha ne ister insan?
Sağolsun 600F'çiler bizim için otoban meraklarından vazgeçtiler.

Çekirdeksiz gezimi olur; OLMAAAZZZ tabi...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Eski Ankara yolu motorla inanılmaz güzel oluyormuş, çok keyif aldım; aldık.
Neredeyse trafiğe kapalı bir yol, orman içinde geniş ve virajlı. Daha ne ister insan?
Sağolsun 600F'çiler bizim için otoban meraklarından vazgeçtiler.

Çekirdeksiz gezimi olur; OLMAAAZZZ tabi...

zafercim güzergah çok süperdi hele tekir-şekerpınarı arasında inanılmaz keyif aldım
E çekirdeksiz olmayacağı kesin, senin gibi sağlam sponsor varken:mrgreen:istesek bile çekirdeksiz kalmıyoruz sağol:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst