vallaa ayıp ettin hocam, bizim canavar gibi ybr yi kenara ittin, sor bakalım 600f cilere azmı sollamışımsüpersiiniz
söylemeden geçemeyeceğim, MT_Adana'nın 600F'leri'ne kocaman bir maşallah demek istiyorumayrımcılık olarak algılamayın ama 600F alırsam inşallah sebep belli
![]()
geziniz güzel olmuş. demirgürsel ve bora abi yeni motorlarınız hayırlı olsun.
vallaa ayıp ettin hocam, bizim canavar gibi ybr yi kenara ittin, sor bakalım 600f cilere azmı sollamışım:queen:
abi senin ybr nin rodajı bittimi sahi nasıl açıldımı motor ?
abi senin ybr nin rodajı bittimi sahi nasıl açıldımı motor ?
Eski Ankara yolu motorla inanılmaz güzel oluyormuş, çok keyif aldım; aldık.
Neredeyse trafiğe kapalı bir yol, orman içinde geniş ve virajlı. Daha ne ister insan?
Sağolsun 600F'çiler bizim için otoban meraklarından vazgeçtiler.
Çekirdeksiz gezimi olur; OLMAAAZZZ tabi...