- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar st&kanuni tırı adanamızı ziyaret etti.bizlerde adana mt olarak yalnız bırakmamayı uygun gördük, motorculuk adına yapılan her tür bilinçlenme ve motorculuğu sevdirme faliyetlerini desteklemeliyiz.
sanırım efendy iso'muzu tanımayanınız yoktur
karizma iso
e çekilde bende resim çekileyim dedim, iso yapışmış kalite motoru görünce inmem diyor, bendeki son taktik adanalı rolleridir, ben racona başlayınca iso heybet farkıyla, tamam abi demek zorunda kaldı
mali(tequ) bende resim çekilmek istiyorum dedi, motora atladı, aynı anda iso arkasında abi benide gezdirde karizmamız olsun dedi adama yapıştı, maliye öyle sarılmışki üç kişi bıraktıramadık
:queen:sanırsınki 600 RR la 240 basıyorlar:queen:cengizimde(zion) ibreyi görmeye çalışıyor
adana mt ve kanuni yetkilileriyle hatıra resmi
daha sonra ceyhandan (msoysarac, ahmetnr, buffer özden, suat, cem01) gelen adana mt li arkadaşlarla yemek molasındayız.
suat ve tequ'nun doymaları biraz zor oldu ama yinede biz yemeklerimizi kaptırmadık onlara:cherry:
motorculuk adına yapılan faliyetleri çoğaltmak, ve motorculuk bilincini toplumumuza yerleştirmek adına yaptıkları faliyetten dolayı st&kanuni'ye adana mt adına teşekkür ederim.tekrar görüşmek dileğimle
sanırım efendy iso'muzu tanımayanınız yoktur
e çekilde bende resim çekileyim dedim, iso yapışmış kalite motoru görünce inmem diyor, bendeki son taktik adanalı rolleridir, ben racona başlayınca iso heybet farkıyla, tamam abi demek zorunda kaldı
mali(tequ) bende resim çekilmek istiyorum dedi, motora atladı, aynı anda iso arkasında abi benide gezdirde karizmamız olsun dedi adama yapıştı, maliye öyle sarılmışki üç kişi bıraktıramadık
adana mt ve kanuni yetkilileriyle hatıra resmi
daha sonra ceyhandan (msoysarac, ahmetnr, buffer özden, suat, cem01) gelen adana mt li arkadaşlarla yemek molasındayız.
suat ve tequ'nun doymaları biraz zor oldu ama yinede biz yemeklerimizi kaptırmadık onlara:cherry:
motorculuk adına yapılan faliyetleri çoğaltmak, ve motorculuk bilincini toplumumuza yerleştirmek adına yaptıkları faliyetten dolayı st&kanuni'ye adana mt adına teşekkür ederim.tekrar görüşmek dileğimle











