ADANA MT st&kanuni tırı ziyareti

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar st&kanuni tırı adanamızı ziyaret etti.bizlerde adana mt olarak yalnız bırakmamayı uygun gördük, motorculuk adına yapılan her tür bilinçlenme ve motorculuğu sevdirme faliyetlerini desteklemeliyiz.
sanırım efendy iso'muzu tanımayanınız yoktur:) karizma iso
dsc00005wl6.jpg

dsc00006ql7.jpg

e çekilde bende resim çekileyim dedim, iso yapışmış kalite motoru görünce inmem diyor, bendeki son taktik adanalı rolleridir, ben racona başlayınca iso heybet farkıyla, tamam abi demek zorunda kaldı:p
dsc00009fs5.jpg

mali(tequ) bende resim çekilmek istiyorum dedi, motora atladı, aynı anda iso arkasında abi benide gezdirde karizmamız olsun dedi adama yapıştı, maliye öyle sarılmışki üç kişi bıraktıramadık:p:p:queen:sanırsınki 600 RR la 240 basıyorlar:queen:cengizimde(zion) ibreyi görmeye çalışıyor
dsc00010eg0.jpg

adana mt ve kanuni yetkilileriyle hatıra resmi
dsc00007ua0.jpg

daha sonra ceyhandan (msoysarac, ahmetnr, buffer özden, suat, cem01) gelen adana mt li arkadaşlarla yemek molasındayız.
dsc00011ef4.jpg

dsc00012nb9.jpg

suat ve tequ'nun doymaları biraz zor oldu ama yinede biz yemeklerimizi kaptırmadık onlara:cherry:
motorculuk adına yapılan faliyetleri çoğaltmak, ve motorculuk bilincini toplumumuza yerleştirmek adına yaptıkları faliyetten dolayı st&kanuni'ye adana mt adına teşekkür ederim.tekrar görüşmek dileğimle:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
demirgursel eee abi hani hyosun.. amann işte st&kanuni modelleri :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
demirgursel eee abi hani hyosun.. amann işte st&kanuni modelleri :)

sadece kanuni modellerini getirmişler, st&kanuni olarak 200 adet ellerine gelmiş, ve hepsini bayilere dağıtmışlar, ve artık hyo işi bitmiş, yenisi bütün modeller enjeksiyonlu st&kanuni olarak piyasaya sürülüyor :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
herşeyi anladımda kaliteli motorsikletin üstüne oturmuş iner mi? sözünün geçen kısmında ki kaliteli motorsikleti göremedim de ben :queen:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
abi gerçekten güzel bir akşam oldu bizler için de.. gerçi biraz geciktik,malum işyerini kapat et flan derken anca orada olduk. kanuni tırına ve HULK (alpaslan) abimize teşekkürler yolları açık olsun. güzel bir akşam oldu,cok güzel zaman geçirdik. yine böyle yemeklerde görüşmek dileğiyle..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gürsel abim güzel espirilerle geçirdiğiniz günün güzelliklerini bizimle paylaşmanız hışuma gitti de, kanuniye kaliteli demek biraz fazla iddialı değil mi? hele senin gibi bir ER5 kullanıcısı için... şaşırdım....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
paylaşım için teşekkürler gürselim kardeşim.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
herşeyi anladımda kaliteli motorsikletin üstüne oturmuş iner mi? sözünün geçen kısmında ki kaliteli motorsikleti göremedim de ben :queen:
ya arkadaşlar benim huyumdur, bir olaya katılmışsam elimden geldiğince kötülememeye çalışırım, siz anladınız onu:wiinkk:

abi gerçekten güzel bir akşam oldu bizler için de.. gerçi biraz geciktik,malum işyerini kapat et flan derken anca orada olduk. kanuni tırına ve HULK (alpaslan) abimize teşekkürler yolları açık olsun. güzel bir akşam oldu,cok güzel zaman geçirdik. yine böyle yemeklerde görüşmek dileğiyle..
abi bize bahane olsun yeterki, amaç bir araya gelip muhabbet etmek.dediğin gibi güzel bir akşamdı mehmet:cat:
gürsel abim güzel espirilerle geçirdiğiniz günün güzelliklerini bizimle paylaşmanız hışuma gitti de, kanuniye kaliteli demek biraz fazla iddialı değil mi? hele senin gibi bir ER5 kullanıcısı için... şaşırdım....
sencer oraya gelen arkadaşların hepsinde büyük makina var, şimdi sen düşün podyumdaki makina bize bi anlam ifade ediyor olabilirmi:queen: şu var o bahaneyle birkaç haftadır görmediğimiz adana mt li arkadaşlarla buluşmuş olduk,yani bu yönden bakınca olayda bi kalite doğuyor:cherry::queen:

paylaşım için teşekkürler gürselim kardeşim.

abi senide görmek isterdik, sağlık olsun.bu arada tekrar geçmiş olsun abi:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
evet gerçekten güzel bir organizasyondu ama halk bu tür konulara duyarsız kalmış
@makine diğer resimler bekliyoruz
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
ya arkadaşlar neden taktınız bu Kanun'nin kalitesine anlamadım..
hayır zamanında bende Kanuni kullandım.8500km yaptım ve 100cc lik cup motorum beni hiç yolda bırakmadı..

şimdi tabiki bir Yamaha Bir Honda gibi veya bir Kawa gibi değil ama. piyasada sayamadığınız kadar parçasının bile zor bulunduğu CİN malı motosikletler var. KANUNİ'yi övmek adına söylemiyorum ama sonucunda TÜRK malı ve hem servis hem yedek parça sorunu çekmiyorsunuz.. lütfen arkadaşlar Hiç bilemezseniz Çinliler değil, Kendi insanımız kazansın... Çinliler kadar da kalitesiz değil KANUNi..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi bizim menünün iki katı menü sipariş edersen herhalde tek doyan sen olursun:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
gürsel bir etkinlikdi, manken felan göremesek de iyiydi arkadaşlarla hasret giserdik ben kendi adıma coook eylendim hasan abide de fotolar olacaktı onlarıda bir görsek...:cherry:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
amanıııııın, ne güzel eğlenmişsiniz arkadaşlarım, kardeşlerim, abilerim :mrgreen:

orda olmak için işi bırakmayı bile düşündüm :p

bi dahaki sefere inşallah :cherry:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Sanırım bi tek kanuni Racer 200 varmısss :) Sızın ıcın bahane olmus ıste ne güzel bir araya gelmiş eglenmişsiniz :) Birazda reklamlar gibi olmuş ama :p Elinize saglıkk :) BU arada iyi yemişsiniz :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Fotolar güzel,güzel bi gündü,en kısa zamanda tekrardan görüşmek dileğiyle ,::wacko::ayakta uyuyorum vallaha
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
ya biz neler kaçırmışız ya... süper eglenmişsiniz.. neyse diğer etkinliklere inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst