[ADANA MT]mustafa özbayrak abimiz yeni GS1200 BMW'siyle

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam arkadaşlar:)
dl 650 sini satan mustafa abi bu defa tercihini bmw den yana kullandı.
mavi gs:cat:

DSC00195.jpg


DSC00196.jpg


DSC00197.jpg


iki kardeş gs birarada

DSC00198.jpg


grisi turgay abinin:cat:

DSC00199.jpg


buda en kral cbf 500:cherry:

DSC00200.jpg


buda haluk hocamın gv650 si:cat:

DSC00201.jpg


bilmem artık böyle bir motorun hayırlaması ayranla olurmu:queen:

DSC00202.jpg


DSC00203.jpg


tekrardan hayırlı olsun, gülegüle kullanasın abi:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayırlı olsun mustafa abi,güle güle kullanman dileklerimle.:cat:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
hayırlı ugurlu olsun mustafa abi güle güle kullan:cat:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
allah kazasız belasız nice geziler dilarim hayırlı olsun
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Mustafa abi hayırlı olsun.

Artık zincir yağına ihtiyacın olmadığı için Valvoline'leri çocuklara dağıtırsın. Adana MT yine dört ayak üzerine düştünüz hadi bakayım :queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
a bakın gördünüzmü kuyruğu eğrilmişşşşşş amanin ne mutlu adana mt yeeee.
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
m

Sevgili arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkürler darısı tüm arzu edenlere,daha iyileri olsun.Allah cümlemize kazasız belasız sürüşler nasip etsin,iyi akşamlar.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hayirli ugurlu olsun abi rabbim kaza bela vermesin...

Antep den selamlar...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hadi iyisin muzaffer abim:) sen şimdi bizim gibi ayranla kuyruk doğrultmayı kabul etmezsinde, artık pozantıya pirzolaya götürürsün abimi:mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Hayırlı uğurlu olsun, allah daha iyilerini bizlere nasip etsin :rendeer:
o kadar söylemiştik alman malı motosikle alma diye, şimdide nasıl satarıza bakacağız artık :mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun be abi turgay abi 1 bir diğeride sen bittiğim andır benim bu motorları gördüğüm an..ben bunların delisiyim bee güle güle kullan abi benden söylemesi bol bol tadını çıkar walla herkezin eline geçmiyor öylesi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst