[ADANA MT]mustafa özbayrak abimiz yeni GS1200 BMW'siyle

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Vaooww.. Bence çok şık.. Elbette ayranla olur bu kutlama.. Ya neyle olacak acılı Adana kebabla mı? Olmaz ki. Çünkü GS1200 adamın içini yakar kavururda ondan.. Serin ayran iyi gelir.. Ohhh.. Buz gibi.. GS1200 ü görünce valla ben ilk aklıma soğuk bi'şeyler gelir.
Bence motorda ayranda isabet olmuış.. :mrgreen:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Vayyy Vayyyy gitti DL600 geldi GS 1200 allah nazardan saklısın...
Mustafa abi çok fiyakalı çok canti bi motor almışsın kazasız belasız kullanman dileğiyle...

Bide Tüm Adana MT nin kan şekeri düşmüş duyduğum kadarı ile, yarın bi agızlarının tatlanması lazımm :)
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
71
her şey sizlerinde gönlünce olsun ÖZBAYRAK sanada hayılı olsun gerçi sen zaten HAYIRLI yı bulmuşsun.WERTCVB sende çok istiyorsun inşallah sanada nasip olur.tekeriniz düzbassın inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst