[Adana MT ] Hoşgeldin Bahar Gezisi ( sucuklu , kadayıflı )

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Baharın ilk gezisi pozantı,kadıncık barajına yaptık çok güzel vede keyifli bi gündü aç karnına fotolara bakmamanız rica olunur efemm:p

Mersin yolu üzerindeki molada toplandıkk




Yola çıkmak için hazırlanıyoruzz

HAluk abi ,

Alp (gnusher) ve kız arkadaşı,otobanda sucuklara yetişmek için saatte 350 km ile giderkene:queen:
afbrs1.jpg

Gürsel abi ve eşi



Emrah ve sinan gurubumuza yeni katıldılar

Haluk abi ve eşi

Sırtımızı bayıra vererek çektirdiğimiz ilk foto,burası otobanın pozantı çıkışı sigara molasındayız

Mali (tequ ) nin tekteker çalışmaları,beceremiyo ama olsun en azından azim var herifte:queen:



Gülek'te bi yerden yemek için alışveriş yaptık,motorları bi marketin önüne çektik,sonra alış verişi başka marketten yaptık,yolda kulağım çınlamaya başladı ama iş işten geçmişti:queen:





yemek yiyeceğimiz yere giderken,mali her zamanlı cinsiliğini göstererk ,yine vurdu kendini dağa daşa:cherry:

Sonunda yemek yiyeceğimiz yere geldikk,açlıktan herkesi nevri dönmüştü:p
15r0g1z.jpg

PMali tekteker yapıyo herkes hayretle izliyo ama en çokta cengiz hayretle izliyo bakışa bakaramısınızz:queen:
4j5c95.jpg


24l3j2p.jpg

Alp ve kız arkadaşı,heytt be mutluluk nasıl bişey öyle gıskandım la senii:pNazar değmesin
2zpsa4n.jpg

Gürsel abi ve eşi
3346vd5.jpg


w8xd0k.jpg

Bora abi,sucuk yerkene,bora abi şaka maka yüzüne renk geldi be abii:)
vr4z7n.jpg


69mf7k.jpg

Savaş elimdeki sucuğa yazılıyo,ama öyle açımkii sucuğumu almak cinayet sebebi olabilir:queen:
nxmftj.jpg


10x963r.jpg

Herkes elinde ekmek sucuk bekliyolar,bende geriden bora abiye gaz veriyommm
2n7i689.jpg


9vlf9h.jpg


34t223c.jpg


euisuq.jpg



nb6at0.jpg


f56srb.jpg


1zlaqmt.jpg


28md6dk.jpg


2r79btf.jpg

Şu güzelliğe bakarmısınızz:p
5ohvh3.jpg


33nep08.jpg

Yemekten sonra istikamet kadıncık barajıydı,artçın kask takmamış muhabbeti yapmayın ,50 metre felan bindi,sonra ameliyatla indi:queen:
2n72qe1.jpg


2ym6iie.jpg


2yyb4f8.jpg


ve3r54.jpg

j8h27n.jpg

19plcn.jpg


in7e2t.jpg


s45gjn.jpg

Piknik yerindeki anıtın önünde hatıra fotosu çekildik:)
dzgilw.jpg


32zubgz.jpg


29414rc.jpg


ouqd78.jpg


10saqhe.jpg

Bu gençliğin hali ne olacak böyle bilmiyorumm:queen:
165ngw.jpg

Gürsel abi haluk abi ve eşleri
29ntcwk.jpg


2jg2peq.jpg


2zoaya8.jpg


sfbfp0.jpg


ops092.jpg


sdofph.jpg


s4orcy.jpg


an0wm1.jpg


mali tektekerde iken,biraz daha geriden çekilseydi harika bi pozz:p

1zcehp1.jpg


67qcld.jpg


2hmq4wl.jpg

Bora abi ve yeni motoru,acayip yakıyo kendisine tekerin düz bassın,lütfen maşallah diyelim:)
344rr6w.jpg

Erhan abi (qrar)
v6uhoj.jpg


20pbzwg.jpg


2r7udnb.jpg

Mutlu aile tablosu,aileden kastım lütfü tabikiii,canım lütfücümmm
2ro2moz.jpg


x6bcww.jpg

JAndarma trafik çevirdi,öndekilerle bişeyler konuştular ama bilmiyorum,evrak kontrolü yapmadılar
igdeep.jpg


9h76rm.jpg


rh93ja.jpg


wriat5.jpg

Rossi damarım tuttu yinee,gıcık alıyorum bu yüzden kendimden:)
2zr2peu.jpg


2ah5r8w.jpg

KAdıncık barajından karelerr:)
2rdhixx.jpg

Lütfüüüü ne kadar sırnaşık bi adamsın olm yaaa:p
2ikqdmg.jpg

Sucuğa yetişemeyen gürsel abiler ,ufak tefek atıştıryolarr:p
33e1n2h.jpg


2vis7z8.jpg


mtm0qu.jpg


24e98up.jpg


1hp3iu.jpg


29xit80.jpg


29xit80.jpg


b6qa2c.jpg


25koqjb.jpg


2zz46iv.jpg

Yolda kadayıf yemek için mola verdikk,zaten bi hataylı olaraktan 3,5 ytl 'ye kadayıf vermelerine kıllanmıştım,meğersem üzerinde antep fıstığı yerine bezelye varmışş:)
2j64rbl.jpg


bgwp5w.jpg


106lh82.jpg


2lsuqh4.jpg


2vdgqkz.jpg


2zfr6ef.jpg


2j64rbl.jpg


2i2btps.jpg

KAdıncık barajından kareler
11vld1i.jpg


n3u4wi.jpg


n3u4wi.jpg


2n1ie12.jpg


xnesdj.jpg


2qtheds.jpg


34r8y20.jpg


2h5ljpw.jpg


2h5ljpw.jpg


106lh82.jpg


2vdgqkz.jpg


2r6zodw.jpg


2qwisle.jpg


2ut3f37.jpg


2ut3f37.jpg


2uz9wds.jpg


v60tjb.jpg


2rw54zn.jpg


v60tjb.jpg


17zibn.jpg


2ahxw07.jpg


vgixy8.jpg


2ag0yab.jpg


3517pqe.jpg


ma9bfb.jpg


11ubvxc.jpg


1563h92.jpg


2115isn.jpg


157devd.jpg


xprlfl.jpg


vqjy21.jpg


vqjy21.jpg


2ijqkib.jpg


2lsznuw.jpg


24485mu.jpg


sfuhr8.jpg


29by74o.jpg


29by74o.jpg


1zlxjxd.jpg


2s7jur7.jpg


4gkkfb.jpg


140m904.jpg


3a06p.jpg


3a06p.jpg


1zzqhb4.jpg


orlapt.jpg


1z6td21.jpg


2vj7yip.jpg


2yufssw.jpg


2yufssw.jpg


2elh3is.jpg


fxfns9.jpg


17y6uv.jpg


6fmfwk.jpg


hvoy35.jpg


30w4bk2.jpg


fotolar çok vede çok karışık olduğu için bide bana ayrı ayrı zamanlarda farklı makinalardan geldiği için resimler biraz karışık oldu kusura bakmayınnn ,bi dahaki gezide görüşmek dileğiyle :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
resimler sırasız,düzensiz olmuş.. ayrıca bazı resimlerden 2şer tane koyulmuş..Açıklama hiç yok..:farao:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Etiketler: abdest namaz adamiyoldagomaz :queen:

ne yiyip içmişsiniz yaa valla elinize sağlık.. fotoğraflar bi harika eline sağlık isocan :rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
bu resimler neden yok isocuuuuuum:mrgreen:

p1020574jh3.jpg


p1020565ls4.jpg


p1020567xv1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
evet itiraf ediyorum :pale:
yine bir gezi ve ben yine gelmediğime pişmanım bi çok neden den dolayıı:salut:

süpersiniz adana mt yine süper gesip eylenmişsiniz :)
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Sucukları kaçırdık ama yinede güzel geziydi.Yolda çok güzeldi güleğe çıkıp tekrar inmeyi düşündüm bi ara.Virajlar çok güzeldi.O tarafa gidelm yine..:cherry:
Katılan motorlu-arabalı herkese teşekkürler.İso ben olsam 3 tane foto koyar üşenir gerisini dağıtırdım.Helal.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla uscuğun kokusu buraya kadar geldi maynak bir gezi yapmışsınız emeğinize sağlık ben gelmedim motoru test için kısa mesafe yaptım, küçük sorunlar var onları bu gün halladicem yolda kalırım korkusundan gelemedim hepinise ayrı ayrı teşekkürler hasanın olmayışı çook belli reimlerin altında yorum yok alın bakın olmuş
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
güselll eylenmişiz yaw katılan bütün arkadaşların yürklerine saglık ben cok eylendim ama isooo nedense birkaç aynı resmi,ikişer üçerkere göstermiş hayırdır kankaaa birilerine vermek istedigin bir mesejmı var :wiinkk:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Güzel bir gezi oldu. Canımı sıkan tek şey, dönüş yolunda künefe üzerine fıstık diye öğütülmüş bezelye koymaları oldu. Bezelye tozunu sıyırıp tatlıyı yedim. Sucuklar ve ortam harika idi. Katılan herkese selamlar.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
valla uscuğun kokusu buraya kadar geldi maynak bir gezi yapmışsınız emeğinize sağlık ben gelmedim motoru test için kısa mesafe yaptım, küçük sorunlar var onları bu gün halladicem yolda kalırım korkusundan gelemedim hepinise ayrı ayrı teşekkürler hasanın olmayışı çook belli reimlerin altında yorum yok alın bakın olmuş


abi öyle olmasını istemezdim ama resimler 5 ayrı makinadan geldi bana yaklaşık 500 resim ,onları ayarlamak ,mekanları birbirine denk getirmek ,siteye yüklemek mahvetti beni o yüzden yorum yazamadımm özür:rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
Gezide emeği geçen herkese çok teşekür ederim, Çok keyiyli ve güzel bir gezi oldu. Birdahaki gezide görüşmek üzere.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
geziye katılan arkadaşlara selam çok güzel oldu.yiyemediğim sucuklar için teşekkürler:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Güzel bir gezi oldu. Canımı sıkan tek şey, dönüş yolunda künefe üzerine fıstık diye öğütülmüş bezelye koymaları oldu. Bezelye tozunu sıyırıp tatlıyı yedim. Sucuklar ve ortam harika idi. Katılan herkese selamlar.


Abi bizde onun yorumun yapmıştıkk,kadayıf 3,50 ytl üzerine yarım kilo fıstık dökmüşler nasıl kurtarıyolar felan dedik,demek bezelye imiş:pr:

geziye katılan arkadaşlara selam çok güzel oldu.yiyemediğim sucuklar için teşekkürler:queen:

Ben senin yerine yedimmm üzme kendiniii:rendeer::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
geziye katılan arkadaşlara selam çok güzel oldu.yiyemediğim sucuklar için teşekkürler:queen:


abi aslında sucuk arttı geleceginizi bilmedigimiz için kalmasın diye zorlayarak da olsa hepicigini bitirdik :mrgreen: heralde bir hafta yemek yemem o kadar doydum yani :mrgreen: kusura bakma:p

haaaa birdaha o taraflara gidersek olta getirmeyi unutma :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst