- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Baharın ilk gezisi pozantı,kadıncık barajına yaptık çok güzel vede keyifli bi gündü aç karnına fotolara bakmamanız rica olunur efemm
Mersin yolu üzerindeki molada toplandıkk


Yola çıkmak için hazırlanıyoruzz

HAluk abi ,

Alp (gnusher) ve kız arkadaşı,otobanda sucuklara yetişmek için saatte 350 km ile giderkene:queen:
Gürsel abi ve eşi


Emrah ve sinan gurubumuza yeni katıldılar

Haluk abi ve eşi

Sırtımızı bayıra vererek çektirdiğimiz ilk foto,burası otobanın pozantı çıkışı sigara molasındayız

Mali (tequ ) nin tekteker çalışmaları,beceremiyo ama olsun en azından azim var herifte:queen:


Gülek'te bi yerden yemek için alışveriş yaptık,motorları bi marketin önüne çektik,sonra alış verişi başka marketten yaptık,yolda kulağım çınlamaya başladı ama iş işten geçmişti:queen:



yemek yiyeceğimiz yere giderken,mali her zamanlı cinsiliğini göstererk ,yine vurdu kendini dağa daşa:cherry:

Sonunda yemek yiyeceğimiz yere geldikk,açlıktan herkesi nevri dönmüştü
PMali tekteker yapıyo herkes hayretle izliyo ama en çokta cengiz hayretle izliyo bakışa bakaramısınızz:queen:
Alp ve kız arkadaşı,heytt be mutluluk nasıl bişey öyle gıskandım la senii
Nazar değmesin
Gürsel abi ve eşi
Bora abi,sucuk yerkene,bora abi şaka maka yüzüne renk geldi be abii
Savaş elimdeki sucuğa yazılıyo,ama öyle açımkii sucuğumu almak cinayet sebebi olabilir:queen:
Herkes elinde ekmek sucuk bekliyolar,bende geriden bora abiye gaz veriyommm
Şu güzelliğe bakarmısınızz
Yemekten sonra istikamet kadıncık barajıydı,artçın kask takmamış muhabbeti yapmayın ,50 metre felan bindi,sonra ameliyatla indi:queen:
Piknik yerindeki anıtın önünde hatıra fotosu çekildik
Bu gençliğin hali ne olacak böyle bilmiyorumm:queen:
Gürsel abi haluk abi ve eşleri
mali tektekerde iken,biraz daha geriden çekilseydi harika bi pozz
Bora abi ve yeni motoru,acayip yakıyo kendisine tekerin düz bassın,lütfen maşallah diyelim
Erhan abi (qrar)
Mutlu aile tablosu,aileden kastım lütfü tabikiii,canım lütfücümmm
JAndarma trafik çevirdi,öndekilerle bişeyler konuştular ama bilmiyorum,evrak kontrolü yapmadılar
Rossi damarım tuttu yinee,gıcık alıyorum bu yüzden kendimden
KAdıncık barajından karelerr
Lütfüüüü ne kadar sırnaşık bi adamsın olm yaaa
Sucuğa yetişemeyen gürsel abiler ,ufak tefek atıştıryolarr
Yolda kadayıf yemek için mola verdikk,zaten bi hataylı olaraktan 3,5 ytl 'ye kadayıf vermelerine kıllanmıştım,meğersem üzerinde antep fıstığı yerine bezelye varmışş
KAdıncık barajından kareler
fotolar çok vede çok karışık olduğu için bide bana ayrı ayrı zamanlarda farklı makinalardan geldiği için resimler biraz karışık oldu kusura bakmayınnn ,bi dahaki gezide görüşmek dileğiyle :rendeer:
Mersin yolu üzerindeki molada toplandıkk


Yola çıkmak için hazırlanıyoruzz

HAluk abi ,

Alp (gnusher) ve kız arkadaşı,otobanda sucuklara yetişmek için saatte 350 km ile giderkene:queen:
Gürsel abi ve eşi


Emrah ve sinan gurubumuza yeni katıldılar

Haluk abi ve eşi

Sırtımızı bayıra vererek çektirdiğimiz ilk foto,burası otobanın pozantı çıkışı sigara molasındayız

Mali (tequ ) nin tekteker çalışmaları,beceremiyo ama olsun en azından azim var herifte:queen:


Gülek'te bi yerden yemek için alışveriş yaptık,motorları bi marketin önüne çektik,sonra alış verişi başka marketten yaptık,yolda kulağım çınlamaya başladı ama iş işten geçmişti:queen:



yemek yiyeceğimiz yere giderken,mali her zamanlı cinsiliğini göstererk ,yine vurdu kendini dağa daşa:cherry:

Sonunda yemek yiyeceğimiz yere geldikk,açlıktan herkesi nevri dönmüştü
PMali tekteker yapıyo herkes hayretle izliyo ama en çokta cengiz hayretle izliyo bakışa bakaramısınızz:queen:
Alp ve kız arkadaşı,heytt be mutluluk nasıl bişey öyle gıskandım la senii
Gürsel abi ve eşi
Bora abi,sucuk yerkene,bora abi şaka maka yüzüne renk geldi be abii
Savaş elimdeki sucuğa yazılıyo,ama öyle açımkii sucuğumu almak cinayet sebebi olabilir:queen:
Herkes elinde ekmek sucuk bekliyolar,bende geriden bora abiye gaz veriyommm
Şu güzelliğe bakarmısınızz
Yemekten sonra istikamet kadıncık barajıydı,artçın kask takmamış muhabbeti yapmayın ,50 metre felan bindi,sonra ameliyatla indi:queen:
Piknik yerindeki anıtın önünde hatıra fotosu çekildik
Bu gençliğin hali ne olacak böyle bilmiyorumm:queen:
Gürsel abi haluk abi ve eşleri
mali tektekerde iken,biraz daha geriden çekilseydi harika bi pozz
Bora abi ve yeni motoru,acayip yakıyo kendisine tekerin düz bassın,lütfen maşallah diyelim
Erhan abi (qrar)
Mutlu aile tablosu,aileden kastım lütfü tabikiii,canım lütfücümmm
JAndarma trafik çevirdi,öndekilerle bişeyler konuştular ama bilmiyorum,evrak kontrolü yapmadılar
Rossi damarım tuttu yinee,gıcık alıyorum bu yüzden kendimden
KAdıncık barajından karelerr
Lütfüüüü ne kadar sırnaşık bi adamsın olm yaaa
Sucuğa yetişemeyen gürsel abiler ,ufak tefek atıştıryolarr
Yolda kadayıf yemek için mola verdikk,zaten bi hataylı olaraktan 3,5 ytl 'ye kadayıf vermelerine kıllanmıştım,meğersem üzerinde antep fıstığı yerine bezelye varmışş
KAdıncık barajından kareler
fotolar çok vede çok karışık olduğu için bide bana ayrı ayrı zamanlarda farklı makinalardan geldiği için resimler biraz karışık oldu kusura bakmayınnn ,bi dahaki gezide görüşmek dileğiyle :rendeer:
Son düzenleme: