Adana [mt] g.antep'teydi.

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş. Paylaşım için teşekkür.. :cat:

yorumlarınız için bizde teşekkür ediyoruz.ama esas,bizleri oralarda ağırlayan,sevgili ALİ AYDEMİR kardeşimize,İBRAHİM HOCAM ve EŞİ'ne ve diğer tüm dostlarımıza bizler çok teşekkür ediyoruz.
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Adana mt bana göre uzun bir ara vermişti.Böyle boşlamayın bizi,başka mt'lerde pek iş yok.Sizde olmayınca meydan boş kalıyor.
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
süper olmuş 10 numara,kısmet değilmiş ne yapalım bir başka sefere inşallah,allah tekerinizw zeval vermesin,hayvanat bahçesinin resimlerini çook merak ediyorum gürselden dolayı:)yaramazlık yapmıştır durmaz çünkü
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
gerçekten güzel bir gezi oldu.ve bizleri ağırlayıp miafir eden ali aydemir arkadaşımıza, ibrahim hocamıza,ve eşine, ve diğer tüm arkadaşlara çok çok teşekkür ederim.:rendeer:

evet sevgili arkadaşlarım hayvanat bahçesini gezdik. çok güzeldi. fakat sandığınız gibi olmadı. gerçekten orada rahat durmak zorundasın, çünkü aslanlar kaplanlar bizim bildiğimiz kedilere benzemezler insanı bir lokmalık ederler vallahi.:queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yüreginize saglık süper bir buluşma olmuş :cat:keşke diyor ya insan bazan işte bende keşke dedim şimdik yaw :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
28
Her zaman derim,Motosiklet,üzerindekiyle değerlidir.Ama bu sefer Motosikletliden daha çok,sanki yıllardır hasretle yanan dostları ağırlarmışcasına,sıcak ve muhabbet dolu bir ortamda ;Harikadan da öte güzel insanlarla nasıl geçtiğini bile anlayamadığım bir gün yaşadık.Kısacası tadı damağımızda kaldı.Samimiyet ve sevgi muhabbeti, adeta günün manâ ve önemini perçinliyordu.katılan herkese tek tek teşekkürler ediyorum.Bizi onurlandırdınız,şeref verdiniz.Yürekler dolusu selamlar ve şükranlarımı sunuyorum.İnşaallah tekrar tekrar görüşeceğiz.Hepinizi çok seviyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------

Bu arada; Karargahta siyah bir küçük bel çantası buldum.İçi boş :)))) Daha önce hiç görmediğime göre,
bu günden kalma bence.Kayıp olan varsa haberi olsun.Bendedir.Emin ellerde.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Siz dostlarla beraber olmak güzeldi özlemiştik bir birimizi tekrar bekleriz ..

Çok güzel bir gündü güldük eglendık zaten şu cbf 150 olayı anlatmakla bitmez :wiinkk::queen::queen::queen:
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
İyi bir gezi olmuş ve ortamınızda güzelmiş bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst