Her zaman derim,Motosiklet,üzerindekiyle değerlidir.Ama bu sefer Motosikletliden daha çok,sanki yıllardır hasretle yanan dostları ağırlarmışcasına,sıcak ve muhabbet dolu bir ortamda ;Harikadan da öte güzel insanlarla nasıl geçtiğini bile anlayamadığım bir gün yaşadık.Kısacası tadı damağımızda kaldı.Samimiyet ve sevgi muhabbeti, adeta günün manâ ve önemini perçinliyordu.katılan herkese tek tek teşekkürler ediyorum.Bizi onurlandırdınız,şeref verdiniz.Yürekler dolusu selamlar ve şükranlarımı sunuyorum.İnşaallah tekrar tekrar görüşeceğiz.Hepinizi çok seviyorum...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------
Bu arada; Karargahta siyah bir küçük bel çantası buldum.İçi boş

))) Daha önce hiç görmediğime göre,
bu günden kalma bence.Kayıp olan varsa haberi olsun.Bendedir.Emin ellerde.