Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
bu pazar,havanın da güzelliğinden yararlanıp,G.ANTEP'e,dostlarımızı ziyarete gittik.biz buradan,mustafa ve kızı,ceyhandan,sabri usta,nizip ten,o sırada Ş.URFA'da olan halil abimiz de Ş.URFA'dan geldi.bu arada,İSKENDERUN'lu bir çiftte,MARDİN-MİDYAT-Ş.URFA gezisinden dönerlerken,yolda ali kardeşimizle karşılaşıp,bizlerle tanışıp,günü geçirmeyi kararlaştırmışlar.dolayısı ile oldukça katılımlı,bir o kadar da şenlikli,kahkahalarla geçen,bol proteinli bir gezi oldu.bizleri evlerinin bahçelerinde ağırlayan,sevgili İBRAHİM HOCA ve EŞİ'ne,şehrin girişinde bizleri karşılayan,arkadaşlarımızı G.ANTEP'in meşhur hayvanat bahçesini gezdiren,şehir turu yaptıran ve organizasyonun her detayıyla ilgilenen,sevgili ALİ AYDEMİR kardeşimize ve bizlerle beraber olan,İSKENDERUN'dan METE bey ve eşine,LEVENT bey ve eşine,kısacası orada olan,bizlere şahane bir gün yaşatan herkese teşekkür ediyoruz.
ve yemekler geldi
afiyetle arkadaşlar
sabri ustayla halil abimiz geldiler
İSKENDERUN'dan METE bey eşi,kendileriyle çok sıcak bir dostluk kurduk.teşekkürler.
levent bey ve eşi
ve artık veda zamanı,herşey için teşekkürler dostlar.
ve sağolsunlar,bizlere dönüş yolunda,KÖMÜRLER-NURDAĞI yoluna kadar eşlik ettiler.
ve yemekler geldi
afiyetle arkadaşlar
sabri ustayla halil abimiz geldiler
İSKENDERUN'dan METE bey eşi,kendileriyle çok sıcak bir dostluk kurduk.teşekkürler.
levent bey ve eşi
ve artık veda zamanı,herşey için teşekkürler dostlar.
ve sağolsunlar,bizlere dönüş yolunda,KÖMÜRLER-NURDAĞI yoluna kadar eşlik ettiler.
Son düzenleme: