Adana [mt] g.antep'teydi.

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu pazar,havanın da güzelliğinden yararlanıp,G.ANTEP'e,dostlarımızı ziyarete gittik.biz buradan,mustafa ve kızı,ceyhandan,sabri usta,nizip ten,o sırada Ş.URFA'da olan halil abimiz de Ş.URFA'dan geldi.bu arada,İSKENDERUN'lu bir çiftte,MARDİN-MİDYAT-Ş.URFA gezisinden dönerlerken,yolda ali kardeşimizle karşılaşıp,bizlerle tanışıp,günü geçirmeyi kararlaştırmışlar.dolayısı ile oldukça katılımlı,bir o kadar da şenlikli,kahkahalarla geçen,bol proteinli bir gezi oldu.bizleri evlerinin bahçelerinde ağırlayan,sevgili İBRAHİM HOCA ve EŞİ'ne,şehrin girişinde bizleri karşılayan,arkadaşlarımızı G.ANTEP'in meşhur hayvanat bahçesini gezdiren,şehir turu yaptıran ve organizasyonun her detayıyla ilgilenen,sevgili ALİ AYDEMİR kardeşimize ve bizlerle beraber olan,İSKENDERUN'dan METE bey ve eşine,LEVENT bey ve eşine,kısacası orada olan,bizlere şahane bir gün yaşatan herkese teşekkür ediyoruz.
DSCN0138.jpg

DSCN0139.jpg

DSCN0140.jpg

DSCN0141.jpg

DSCN0142.jpg

DSCN0143.jpg

DSCN0144.jpg

DSCN0145.jpg

DSCN0146.jpg

DSCN0147.jpg

DSCN0148.jpg

ve yemekler geldi :)
DSCN0149.jpg

DSCN0150.jpg

DSCN0151.jpg

afiyetle arkadaşlar:p
DSCN0152.jpg

DSCN0156.jpg

DSCN0157.jpg

DSCN0158.jpg

DSCN0159.jpg

sabri ustayla halil abimiz geldiler
DSCN0160.jpg

DSCN0161.jpg

DSCN0163.jpg

DSCN0164.jpg

DSCN0165.jpg

DSCN0166.jpg

DSCN0167.jpg

İSKENDERUN'dan METE bey eşi,kendileriyle çok sıcak bir dostluk kurduk.teşekkürler.
DSCN0168.jpg

DSCN0169.jpg

DSCN0170.jpg

levent bey ve eşi
DSCN0171.jpg

DSCN0172.jpg

DSCN0173.jpg

DSCN0174.jpg

DSCN0176.jpg

DSCN0177.jpg

DSCN0178.jpg

ve artık veda zamanı,herşey için teşekkürler dostlar.
DSCN0179.jpg

ve sağolsunlar,bizlere dönüş yolunda,KÖMÜRLER-NURDAĞI yoluna kadar eşlik ettiler.
DSCN0180.jpg

DSCN0181.jpg

DSCN0182.jpg

DSCN0183.jpg
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
oranın resimleri,diğer arkadaşların makinelerindeydi,sanırım yüklerler.gerçakten G.Antep'in çok büyük bir hayvanat bahçesi var,görülmeye değer.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güzel bir gün geçirmişsiniz. Tebrikler sevgili Bora.:cat:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
yeter ama adanalılar....! gezen var gezemeyen var....moderatör kardeşim yasaklayın böyle konuları..atın şu adanalıları forumdan....biz burada yazılılara gömülelim onlar gezsin...çok kıskanıyorum çok...Allah kaza bela vermesin,hepinizin yüzü daima gülsün....
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Bizleri evlerinde sıcak ve samimi bir ortamda karşılayan ve ağırlayan sevgili Ali ve İbrahim abiye buradan da çok teşekkür ediyorum.Gerçekten çok güzel bir gün geçirdik.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Güzel bir gün geçirmişsiniz. Tebrikler sevgili Bora.:cat:

teşekkürler sıtkı ağabey.

yeter ama adanalılar....! gezen var gezemeyen var....moderatör kardeşim yasaklayın böyle konuları..atın şu adanalıları forumdan....biz burada yazılılara gömülelim onlar gezsin...çok kıskanıyorum çok...Allah kaza bela vermesin,hepinizin yüzü daima gülsün....

serkan hocam,gelin de beraber gezelim.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
bende başta aydemir ve tüm antepli dostlarıma bu güzel gün ve misafirperverlikleri için teşekkür ederim.
lahmacunda neydi beeeeeee..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Dostlar,
Güzel bir gezi olmuş. Ama lahmacun artmış sanırım. Onunda Suat kardeşimizin olmayışından kaynaklandığını sanıyorum.:mrgreen:
Gürsel kardeşimizin hayvanat bahçesinde rahat durmadığından eminim. Umarım resimlerde görürüz.:)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
güzel bir gezi olmuş..... bu arada yemek resimleri karnımızı acıktırıyor.. ayıp ama atmayın.. yiyen var yemeyen var......:p:p:):)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi iyi spor yapmışsınız lahmacun yeme sporu:queen: helal size:wiinkk:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
9 bine yaklaşık km yaptım ama hepsi boşa, şöyle bi uzun yol sefası yapaladım :)
tebrikler abilerim, mükemmel resimler.:rendeer:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
allah be karargahın önu böyle dahamı güzel göründü ne dostları görmek güzel oldu böylede olsa bora abi caner kardeş halil abi olsun hele sabri usta ya laf yok olmasa idi orda yakıştırmazdım zaten ama tam kaadro sayılır keşke bende bağda olmasa idim kesin orada olacaktım bora abicim güzel bir gün geçitrmişiniz allah her gününüzün böyle geçmesi dileği ile nice güzel gezilere diyorum
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
yapmayın bunu işte, gezin tozun çok güzel maşallah ama sofra fotoğraflarını koymayın insanın içi gidiyo burda :queen: hem de tam öğle vakti yemek saati :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Dostlar,
Güzel bir gezi olmuş. Ama lahmacun artmış sanırım. Onunda Suat kardeşimizin olmayışından kaynaklandığını sanıyorum.:mrgreen:
Gürsel kardeşimizin hayvanat bahçesinde rahat durmadığından eminim. Umarım resimlerde görürüz.:)

bence de gürsel rahat durmamıştır çünkü daha bahçe molasında kediyle uğraştı.:queen:

güzel bir gezi olmuş..... bu arada yemek resimleri karnımızı acıktırıyor.. ayıp ama atmayın.. yiyen var yemeyen var......:p:p:):)

abi iyi spor yapmışsınız lahmacun yeme sporu:queen: helal size:wiinkk:

Paylaşım için teşekkürler......:cat:

9 bine yaklaşık km yaptım ama hepsi boşa, şöyle bi uzun yol sefası yapaladım :)
tebrikler abilerim, mükemmel resimler.:rendeer:

garnım acıktı bee:D uper resımler ;)
yapmayın bunu işte, gezin tozun çok güzel maşallah ama sofra fotoğraflarını koymayın insanın içi gidiyo burda :queen: hem de tam öğle vakti yemek saati :)

gelin dostlar,sizlere de ısmarlayalım.

Vay vay vay süper buluşma olmuş.Tebrikler:cat:
Allah ayırmasın:p

amiiin,teşekkürler,ADANA'dan oralardaki kardeşlerimize selam olsun.

inşallah şu işleri başta tayin olmak üzere bir kolaylasam mutlaka uğrayacağım.

bekleriz kardeş.

allah be karargahın önu böyle dahamı güzel göründü ne dostları görmek güzel oldu böylede olsa bora abi caner kardeş halil abi olsun hele sabri usta ya laf yok olmasa idi orda yakıştırmazdım zaten ama tam kaadro sayılır keşke bende bağda olmasa idim kesin orada olacaktım bora abicim güzel bir gün geçitrmişiniz allah her gününüzün böyle geçmesi dileği ile nice güzel gezilere diyorum

vay mustafacığım,evet sen eksiktin kardeş.oralardaki kardeşlerimize selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst