ADANA [MT] Bu Hafta Karataş'taydı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
GstJi.jpg


01xXu.jpg


uEsDh.jpg


8vl14.jpg


4BT5.jpg


DzwvC.jpg


rMQfT.jpg


HLI3w.jpg


3oRV.jpg


34Y29.jpg


o4FM0.jpg


fDJU.jpg


xwsPd.jpg


rEsSJ.jpg


Tfkp4.jpg


GUK83.jpg


CktP8.jpg


kb7Xo.jpg


jYC4x.jpg


o8qM5.jpg


Wd0il.jpg


lsTCL.jpg


zj7k.jpg


SAXb.jpg


vU7RY.jpg


e0kwz.jpg


AqePC.jpg


zEqvp.jpg


6eNBm.jpg


DKcF6.jpg


2GDFO.jpg
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
60
güzel bir gezi olmuş iyi ve kaliteli bir ekip adana mt devamını bekliyoruz...
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Adana MT yaşamayı biliyor yav :mrgreen:

Sağolun paylaşım için :cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güzel bir gün olmuş,
Afiyet şeker olsun.
Özellikle uzun süredir görmediğim arkadaşlarıda fotoğraflarda gördüm.
Daha da sevindim. darısı keyifli nice gezilere diyorum.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
cok güzel bir gezi olmuş gelemedigim icin 1kez daha üzüldüm hepinize afiyet olsun arkadaşlarımın dönüşü motorla olacagı icin alkol almıyoruz cigerim kapiş:)))))))

O zaman sizz adanali degilsiniz cakma yani .......IÇCEN yani biz motorlu da olsak iceriz
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Biz grup olarak motor kullanırken içmeye karşıyız....herkesin görüşü kendine
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Sana mı soracaz ne yapacağımızı....saçma sapan yorum yapacaksan bakma resimlere
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Abdullah bırak polemiğe girme. Alkollu araç kullanmayı savunan bir zihniyetle muhattab bile olma.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Doğru söylüyorsun kardeşim...bunlar yüzünden işte tüm motorculara serseri gözüyle bakıyorlar...azcık çalışsa akıl edecekte işte malesef hücreleri öldürüyor her seferinde
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Doğru söylüyorsun kardeşim...bunlar yüzünden işte tüm motorculara serseri gözüyle bakıyorlar...azcık çalışsa akıl edecekte işte malesef hücreleri öldürüyor her seferinde

Bir gün alkollü kaza yapıpta başkasının sebebi olmasında. Gerisini boş koy:farao:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
Araç kullanırken özelliklede motor kullanırken alkol almayı savunan zihniyeti kınıyorum .
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Arkadaşım uzatma daha fazla...sen kendi şehrinde ister alkollü bin ister binme ister Ayık koş ister alkollü araba sür...saçma sapan yorumlarına ihtiyacımız yok
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
74
Müthiş bir gezi olmuş,sizler gibi arkadaşların bu içtenliği ve hayat dolu olmanız beni bu yaştan sonra motosiklet meraklısı yaptı,Çorum gibi mevsimin pek de uygun olmadığı yaşımında neredeyse 44 olduğu şu aralar bu virus den kurtulamadım,tek çare havalar ısınır ısınmaz bir motosiklet sahibi olmak galiba. Allahdan en kötü gününüzün böyle geçmesini diliyorum hoşçakalın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst