cok güzel bir gezi olmuş gelemedigim icin 1kez daha üzüldüm hepinize afiyet olsun arkadaşlarımın dönüşü motorla olacagı icin alkol almıyoruz cigerim kapiş))))))
Biz grup olarak motor kullanırken içmeye karşıyız....herkesin görüşü kendine
Sana mı soracaz ne yapacağımızı....saçma sapan yorum yapacaksan bakma resimlere
Doğru söylüyorsun kardeşim...bunlar yüzünden işte tüm motorculara serseri gözüyle bakıyorlar...azcık çalışsa akıl edecekte işte malesef hücreleri öldürüyor her seferinde
Arkadaşım uzatma daha fazla...sen kendi şehrinde ister alkollü bin ister binme ister Ayık koş ister alkollü araba sür...saçma sapan yorumlarına ihtiyacımız yok