- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 2,161
Mt Adana'ya yakisan bir geziye daha imza atmissiniz, fotolara bakarken icim gitti. Yureginize saglik. Ankara'dan selamlar hepinize...
Albayım,
Beni geçtin seyahat konusunda.
Hadi hayırlısı bakalım. Kısmetse bende yarın Malatya tarafına gideceğim.