ADANA [MT] BU HAFTA DA MUHTAR'IN YERİNDEYDİ

Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Ankara ve Malatya ya selam ... :rendeer: Çarşamba toplantıda yoksunuz yaneee...:pale:

Oğuz sen gel bari de yüzünü görek. :cherry:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Ah be Murat Abi, keşke gelebilsem Çarşamba ve Perşembe günü yine İstanbul'dayım, ardından bir Elazığ var,
Sonraki hafta ise, Osmaniye, Gaziantep, Kilis, Şanlıurfa, Siverek, Diyarbakır, Mardin, Batman, Siirt turu yapacağım.

Artık bu hafta sonuna birşeyler sıkıştırabilirsek iyi olacak, özledim sizi valla...

Umarım, seyahatte olan tüm arkadaşlar tez vakit ailelerine kavuşurlar
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Ah be Murat Abi, keşke gelebilsem Çarşamba ve Perşembe günü yine İstanbul'dayım, ardından bir Elazığ var,
Sonraki hafta ise, Osmaniye, Gaziantep, Kilis, Şanlıurfa, Siverek, Diyarbakır, Mardin, Batman, Siirt turu yapacağım.

Artık bu hafta sonuna birşeyler sıkıştırabilirsek iyi olacak, özledim sizi valla...

Umarım, seyahatte olan tüm arkadaşlar tez vakit ailelerine kavuşurlar
Umarım işlerin kolaylıkla hallolur... :king: Hayırlı yolculuk.
Hafta sonu görüşürüz inşallah.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
Gezi ve yemekler çok güzel. Ancak grup içindeki şaka sosyal medyada yanlış anlaşılabilir. Engelli park yerindeki şaka bu nedenle pek şık olmamış. Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Güzel bir gezi olmuş emeğinize sağlık gezileriniz ve dostluğunuz daim olsun arkadaşlar kazasız belasız geziler diliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst