adana mt kalasiklerine yakışır gezi..elbet bir gün eşim ve bende o sofraya oturur ve muhabbete katılırız inşallah.. saygılar.. sevgiler.. nazar değmesin..
![]()
anca yazaçok güzel bir gezi yapmışsınız emeğinize sağlık bir daha ki sefere inş aranızda oluruz![]()
yorum yapan arkadaşlarıma çok teşekkürler.