Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
sevgili arkadaşımız MUZAFFER'in arzusu üzerine,bu hafta yörük çadırına kahvaltıya gittik.ardından da narlıkuyu lokma keyfi.katılım oldukça iyidi.12 motor,1 araç,19 kişilik bir gezi oldu.çok şükür sağ salim gittik-geldik.her zaman ki gibi,doyumsuz bir gezi oldu.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.
bu arada buluşma yerinde bir başka grupda vardı.
















































































































bu hafta aramızda olan sayın haluk albayım ve hüseyin kardeşimize aramıza hoş geldin diyorum.


















































































veee her güzel şey gibi,gezimizin de sonu geldi.akşam vedalaşmasının ardından,yine topluca resimler.




bu arada buluşma yerinde bir başka grupda vardı.
















































































































bu hafta aramızda olan sayın haluk albayım ve hüseyin kardeşimize aramıza hoş geldin diyorum.


















































































veee her güzel şey gibi,gezimizin de sonu geldi.akşam vedalaşmasının ardından,yine topluca resimler.




Son düzenleme: