Adana (mt) Bu Hafta Da Gezdi.(15.03.2009)

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sevgili arkadaşımız MUZAFFER'in arzusu üzerine,bu hafta yörük çadırına kahvaltıya gittik.ardından da narlıkuyu lokma keyfi.katılım oldukça iyidi.12 motor,1 araç,19 kişilik bir gezi oldu.çok şükür sağ salim gittik-geldik.her zaman ki gibi,doyumsuz bir gezi oldu.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.
bu arada buluşma yerinde bir başka grupda vardı.
















































































































bu hafta aramızda olan sayın haluk albayım ve hüseyin kardeşimize aramıza hoş geldin diyorum.


















































































veee her güzel şey gibi,gezimizin de sonu geldi.akşam vedalaşmasının ardından,yine topluca resimler.



 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Çok güzel bir iştima olmuş :mrgreen:

Bazı arkadaşları çıkaramadım ama...
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
gezimiz gerçekten güzel geçti aramıza yeni katılan komutanımız haluk abimiz ve degerli hüseyin kardeşime bize eşlik ettikleri için teşekkür ederiz.gerçekten herzaman yanımızda olmasından zevk alacağımız bu iki değerli kardeşlerimle tanışmaktan dolayı çok mutlu oldum.keşke diğer arkadaşlarımda yanımızda olsalardı.artık birdahaki gezilerimize diyorum.herkesin emeğine,diline sağlık .gülen yüzleriniz hiç eksik olmasın:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,internette bağlantı gitti-geldi.o yüzden önce tek resim şeklinde çıktı.teknik arızadan dolayı özür.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
tekerlerinize sağlık..:cherry:
yalnız kırgınım size:salut:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
çok güzel bir gezi olmuş yaw herkesi tebrik ederim tekerinize sağlık. bu hafta kaçırdık ama neyse. artık bi dahakine. buarada gruba bir adaşım katılmış.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
çok güzel bir gezi olmuş yaw herkesi tebrik ederim tekerinize sağlık. bu hafta kaçırdık ama neyse. artık bi dahakine. buarada gruba bir adaşım katılmış.

evet halukçuğum senin gibi değerli ve tanışmaktan keyif alacağın kişiler gurubumuzun ilk komutanı.yani albayımız.diğer arkadaşımızda hüseyin
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yine güzel eğlenmişsiniz :)
yalnız, nasıl oluyor da nişlanlım ne zaman maraştan gelse siz narlıkuyuya gidiyorsunuz... tebrik edecem valla :D
kazasız belasız sürüşler diliyorum sizlere....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eyvallah ümitciğim.
arkadaşlar gurubumuzda aynı isme sahip arkadaşlarımız çoğalıyor.
2 muzaffer
2 haluk
2 gökhan
2 gürsel
2 cengiz.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
adana mt kalasiklerine yakışır gezi.. :) elbet bir gün eşim ve bende o sofraya oturur ve muhabbete katılırız inşallah.. saygılar.. sevgiler.. nazar değmesin.. :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
kırılma hüseyincim bizleri takip etmen yeterli. özellikle cumartesileri izle. fakat yeterli değil ise sana bundan sonra özl msj çekim istermisin

mersine gelmişsiniz beni çağırmadınız abi:salut:
sencer abi den hiç bahsetmiyorum.online şuan:cherry:
özel mesaj olayına sevinirim abi :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Ne demeli... En büyük Adana MT; Başka büyük yok!:mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
adana mt kalasiklerine yakışır gezi.. :) elbet bir gün eşim ve bende o sofraya oturur ve muhabbete katılırız inşallah.. saygılar.. sevgiler.. nazar değmesin.. :)

bizlerde sizi ve eşinizi aramızda görmekten ve ağırlamaktan mutluluk duyarız.ADANA'dan selam olsun.:rendeer:

mersine gelmişsiniz beni çağırmadınız abi:salut:
sencer abi den hiç bahsetmiyorum.online şuan:cherry:

birkaç gün önceden kararlaştırıldı ama havanın kararsızlığı nedeniyle,sabah son ana kadar çıkılıp-çıkılmama konusunda tereddüt yaşandı hüseyinciğim.bir dahaki sefere inşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Acil 112 den arkadaşlarda gruba katılmak istiyormuş; motorla değil ama AMBULANSLA :queen:

Bu kadarda kollestrol yüklenilmezki...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bizlerde sizi ve eşinizi aramızda görmekten ve ağırlamaktan mutluluk duyarız.ADANA'dan selam olsun.:rendeer:



birkaç gün önceden kararlaştırıldı ama havanın kararsızlığı nedeniyle,sabah son ana kadar çıkılıp-çıkılmama konusunda tereddüt yaşandı hüseyinciğim.bir dahaki sefere inşallah.

saolun abi...
nazım geçiyo die yakınıyorum işte.idare edin artık:cherry:
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
49
arkadaşlar çok güzel görüntüler herzamanki gibi... allah bozmasın sağlıklı ve huzurlu kazasız belasız geziler bizimle olsun. aranızda olamadım üzgünüm haftaya kısmet olursa inşallah.herkese iyi geceler.(hayalet kayıpsın dostum biraz kendinle ve bizimle ilgilensen özledik..)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst