- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
ben moladan sonra ayrılmak zorunda kaldım motorun beynini değiştirdikten sonra hiç uzun mesafe test imkanım olmadı neyse çabuk ayıktım 2.vitesle eve geldim kazasız belasız bir ara bayağı korktum resmen silkeledi hemde iki kere yarın ilk iş ustamla otobanda küçük bir tur atmak, arkadaşlar hepinizden özür diliyorum
ekmiş gibi anlamayın sakın umarım çok eğlenmişsinizdir
Kötü oldu abi ya..Ama erken farkettirmesi sevindirici..Eziyet olabilirdi devam etmen