- Katılım
- 2 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,397
traktör lastiğini oradan temin ettik.:queen:
gelmek isteyipte gelemeyen ve aramızda olamayan dostlarımızın kulaklarını hep çınlattık.![]()
madem lastiğe ihtiyacın vardı söyleseydin sana iş makinası lastiği gönderirdim en azından sabaha kadar onunla ısınırdın canimmm:queen::queen:artık kulağın çınlarmıydı yoksa borozanmı ötedi bilemem: