[Adana MT] 13.02.2011 Mersin-Elvanlı Balık Sefası...

Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
maşallahınız var dostlarım,herşey dört dörtlük,allah tekerinize zeval vermesin,az kaldı dönüşüm muhteşem olcekkk,bu arada eto nereye gidiyorsun ciğerim moderatörüm editörüm sensiz bu adana mt ne yapar
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Adana MT ile gezebilmek için yüksek cc ve yüksek hp sınırı mı var nedir :silent:

O motosikletler ne arkadaş maşallah... :mrgreen:

Tabiki öyle bi sınır yok, isteyen gelebilir :bounce:

maşallahınız var dostlarım,herşey dört dörtlük,allah tekerinize zeval vermesin,az kaldı dönüşüm muhteşem olcekkk,bu arada eto nereye gidiyorsun ciğerim moderatörüm editörüm sensiz bu adana mt ne yapar

Yurdışına okumaya gidiyor :cat:

:cat::cat::cat:

Motorlar harika
Korumalar tam :rendeer:

Bizde korumasız kimse katılamaz...:farao:

yarısı hayabusa. bu ne arkadaş :)

Aslında daha çok ama gelemediler :mrgreen:
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
maşallahınız var dostlarım,herşey dört dörtlük,allah tekerinize zeval vermesin,az kaldı dönüşüm muhteşem olcekkk,bu arada eto nereye gidiyorsun ciğerim moderatörüm editörüm sensiz bu adana mt ne yapar

Gıdıyorum abı unıversıteye Avusturya/Vıyanaya..Muhtemel gidiş tarihi 28 subat :cat::cat:
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
217
4. foto daki hayabusası olan sanırım kaskın markasını öğrenebilir miyim ?:)
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
209
ne varsa suyun kenarında var arkadaş :)

biz burda karın esiri... yerimizden kıpırdayamıyoruz :salut:

uzun soluklu güzel gezi :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst