- Katılım
- 16 Kas 2008
- Mesajlar
- 409
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar yine yeniden güzel bir gezi ile karşınızdayız
2 Haftadır geziye gidememenin stresiyle Adana MT yine yerinde duramadı ve yaklasık 15 motor 18 kişilik ufak bir gezi yaptı
Banada herzamanki gibi bu güzel geziyi sizlerle paylaşmak düştü 
Gidemeyen Mt grupları gitmiş kadar olsun dıye bol bol foto çektim
İyi Seyirler:cat:
Hııı Buarada Muzaffer amca (Muzaffer1968) Yeni Motorun tekrar hayırlı ugurlu olsun :cat:
Seyir Halindeyken Ufak bir Video

Balıkcıyaa geldikkkk:cherry::cat: Şimdi sıra o ızgarada pişecek zavallı balıkları seçmekte :queen:
Tamamdır seçtikk :cat:
Ohhh Afiyet Olsun :queen:
Sofralar kuruldu herkes pozisyonunu aldı :mrgreen:
Hadi üstüne bir çay içelimde kalkalım daha tarsus a gidip ordada çay içecegiz:wiinkk:
Hareket zamanı :cat:
Tarsusa geldık caylarımızı ıctık burada vedalaşıyoruz artık durmayacagız
Bıze yolda denk gelen ve adanaya kadar eşlik eden Gs'ci Burak abinin resmını koymadanda olmaz
Katılan ve emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.. Birdaha böle bir gezide görüşmek dileğiyle hoşçakalın:rendeer:
Adana Mt Foto Editör
Gidemeyen Mt grupları gitmiş kadar olsun dıye bol bol foto çektim
Hııı Buarada Muzaffer amca (Muzaffer1968) Yeni Motorun tekrar hayırlı ugurlu olsun :cat:
Seyir Halindeyken Ufak bir Video

Balıkcıyaa geldikkkk:cherry::cat: Şimdi sıra o ızgarada pişecek zavallı balıkları seçmekte :queen:
Tamamdır seçtikk :cat:
Ohhh Afiyet Olsun :queen:
Sofralar kuruldu herkes pozisyonunu aldı :mrgreen:
Hadi üstüne bir çay içelimde kalkalım daha tarsus a gidip ordada çay içecegiz:wiinkk:
Hareket zamanı :cat:
Tarsusa geldık caylarımızı ıctık burada vedalaşıyoruz artık durmayacagız
Bıze yolda denk gelen ve adanaya kadar eşlik eden Gs'ci Burak abinin resmını koymadanda olmaz
Katılan ve emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.. Birdaha böle bir gezide görüşmek dileğiyle hoşçakalın:rendeer:
Adana Mt Foto Editör