[Adana MT] 13.02.2011 Mersin-Elvanlı Balık Sefası...

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Merhabalar yine yeniden güzel bir gezi ile karşınızdayız :) 2 Haftadır geziye gidememenin stresiyle Adana MT yine yerinde duramadı ve yaklasık 15 motor 18 kişilik ufak bir gezi yaptı:)Banada herzamanki gibi bu güzel geziyi sizlerle paylaşmak düştü :)

Gidemeyen Mt grupları gitmiş kadar olsun dıye bol bol foto çektim :p İyi Seyirler:cat:

CIMG0009.jpg

CIMG0010.jpg

CIMG0011.jpg

CIMG0012.jpg

CIMG0013.jpg

CIMG0015.jpg

CIMG0016.jpg

CIMG0017.jpg

CIMG0020.jpg


Hııı Buarada Muzaffer amca (Muzaffer1968) Yeni Motorun tekrar hayırlı ugurlu olsun :cat:
CIMG0024.jpg

CIMG0025.jpg

CIMG0028.jpg

CIMG0029.jpg

CIMG0030.jpg

CIMG0031.jpg

CIMG0035.jpg

CIMG0036.jpg

CIMG0037.jpg


Seyir Halindeyken Ufak bir Video



CIMG0040.jpg

CIMG0043.jpg

CIMG0044.jpg

CIMG0046.jpg

CIMG0049.jpg

CIMG0055.jpg

CIMG0056.jpg

CIMG0059.jpg

CIMG0060.jpg


Balıkcıyaa geldikkkk:cherry::cat: Şimdi sıra o ızgarada pişecek zavallı balıkları seçmekte :queen:

CIMG0061.jpg

CIMG0062.jpg

CIMG0065.jpg

CIMG0068.jpg

CIMG0066.jpg

CIMG0067.jpg


Tamamdır seçtikk :cat:

CIMG0069.jpg

CIMG0070.jpg

CIMG0071.jpg

CIMG0074.jpg

CIMG0076.jpg

CIMG0077.jpg

CIMG0079.jpg

CIMG0080.jpg

CIMG0082.jpg

Ohhh Afiyet Olsun :queen:
CIMG0085.jpg


Sofralar kuruldu herkes pozisyonunu aldı :mrgreen:
CIMG0086.jpg

CIMG0087.jpg

CIMG0089.jpg

CIMG0090.jpg

CIMG0091.jpg

Hadi üstüne bir çay içelimde kalkalım daha tarsus a gidip ordada çay içecegiz:wiinkk:
CIMG0093.jpg

CIMG0092.jpg

Hareket zamanı :cat:
CIMG0094.jpg

CIMG0095.jpg

CIMG0096.jpg

CIMG0097.jpg

CIMG0098.jpg

CIMG0099.jpg

CIMG0100.jpg

CIMG0103.jpg

Tarsusa geldık caylarımızı ıctık burada vedalaşıyoruz artık durmayacagız :)
CIMG0105.jpg

CIMG0106.jpg

Bıze yolda denk gelen ve adanaya kadar eşlik eden Gs'ci Burak abinin resmını koymadanda olmaz :)
CIMG0108.jpg

CIMG0110.jpg

CIMG0111.jpg

Katılan ve emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.. Birdaha böle bir gezide görüşmek dileğiyle hoşçakalın:rendeer:

Adana Mt Foto Editör
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Çok güzel bi gezi olmuş , Adana grubuda olmasa gezi yazsı okuyamayacağız:cherry::rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yeğennn, çok güzel karaler yakalamışsın.... Süpersin :thumleft: buralardan gidince seni çoook arayacağız, allah zihin açıklığı versin...:rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
151
Her gezide içim gidiyor valla az kaldı inşallah bende katılacam motor gücüm yeterli olduğu zaman:)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
bugün ankara oldukça soğuktu. resimleri görünce içim ısındı. paylaşım için teşekkür ederim.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Güzel bir gezi oldu teşekkürler herkese. hava da çok sıcakdı. içimde 2 tane içlikle resmen piştim bugün
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
allah razı olsun herkezden. Ben çok keyif aldım. Balıklar çok hoş olmuştu. Darısı öbür gezilerin başına inşallah.

ethemhan ellerine sağlık usta :cat:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten güzel gezi olmuş balıklar ve mersin sefası ohhh..devamını bekleriz.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yine güzel bir havada,güzel bir gezi olmuş.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
güzel gezi olmuş olayı biraz daha yeşillendirip biraz daha balıklandırsaymışsınız daha mı güzel olurmuş bilmem
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
çok güzel gezi olmuş..bizimle paylaştığınız için teşekkürler.. resimler mükemmel :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
50
gerçekten güzel bi hafta sonu oldu emeği geçen herkese teşekkürler fotolar için sana etem kardeş:cat: her ne kadar eve gelince dır dır dinlesekte:p bence değer be abii birdaha ki güzel gezilere :cat:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Adana MT ile gezebilmek için yüksek cc ve yüksek hp sınırı mı var nedir :silent:

O motosikletler ne arkadaş maşallah... :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst