- Katılım
- 18 Ağu 2010
- Mesajlar
- 440
maşallahınız var dostlarım,herşey dört dörtlük,allah tekerinize zeval vermesin,az kaldı dönüşüm muhteşem olcekkk,bu arada eto nereye gidiyorsun ciğerim moderatörüm editörüm sensiz bu adana mt ne yapar
Adana MT ile gezebilmek için yüksek cc ve yüksek hp sınırı mı var nedir :silent:
O motosikletler ne arkadaş maşallah... :mrgreen:
maşallahınız var dostlarım,herşey dört dörtlük,allah tekerinize zeval vermesin,az kaldı dönüşüm muhteşem olcekkk,bu arada eto nereye gidiyorsun ciğerim moderatörüm editörüm sensiz bu adana mt ne yapar
:cat::cat::cat:
Motorlar harika
Korumalar tam :rendeer:
yarısı hayabusa. bu ne arkadaş![]()
maşallahınız var dostlarım,herşey dört dörtlük,allah tekerinize zeval vermesin,az kaldı dönüşüm muhteşem olcekkk,bu arada eto nereye gidiyorsun ciğerim moderatörüm editörüm sensiz bu adana mt ne yapar
Nolan marka galiba 101 veya 103, niçin sordun ? vizörü için değilmi :mrgreen:
yarısı hayabusa. bu ne arkadaş![]()