Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
havanın da güzelliğinden istifade ederek,bu gün ADANA MT.yine durmadı.8 motor,10 kişilik bir ekiple,HATAY'ın ERZİN kazasına gezmeye gittik.yine çok keyifli,kahkahaların havalarda uçuştuğu bir gezi oldu.oradan da,OSMANİYE'ye baklava yemeye gittik.bu arada,bendeki 45 tane resmi,elimin çabukluğu nedeniyle,yanlış bir tuşa basarak sildim.
r: elimizde kalan resimler de,EMRE'nin çektiği resimler.bu hafta bununla idare ediverin artık.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.ilk resimdeki arkadaşımız KAZAKİSTAN'dan geldi.:queen:ikinci resimdeki yusuf arkadaşımız da küçük emrah pozu verdi.:queen:
Son düzenleme: