Adana [mt] 10.01.2010-erzin gezisi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
havanın da güzelliğinden istifade ederek,bu gün ADANA MT.yine durmadı.8 motor,10 kişilik bir ekiple,HATAY'ın ERZİN kazasına gezmeye gittik.yine çok keyifli,kahkahaların havalarda uçuştuğu bir gezi oldu.oradan da,OSMANİYE'ye baklava yemeye gittik.bu arada,bendeki 45 tane resmi,elimin çabukluğu nedeniyle,yanlış bir tuşa basarak sildim.:pr: elimizde kalan resimler de,EMRE'nin çektiği resimler.bu hafta bununla idare ediverin artık.katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.ilk resimdeki arkadaşımız KAZAKİSTAN'dan geldi.:queen:ikinci resimdeki yusuf arkadaşımız da küçük emrah pozu verdi.:queen:
IMG_0094.jpg

IMG_0093.jpg

IMG_0092.jpg

IMG_0077.jpg

IMG_0075.jpg

IMG_0074.jpg

IMG_0068.jpg

IMG_0067.jpg

IMG_0066.jpg

IMG_0065.jpg

IMG_0064.jpg

IMG_0063.jpg

IMG_0062.jpg

IMG_0061.jpg

IMG_0060.jpg

IMG_0056.jpg

IMG_0055.jpg

IMG_0054.jpg

IMG_0053.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Tekerinize sağlık :rendeer:
Kim bilir neler vardı o 45 tane fotoda :p geçmiş olsun :mrgreen:
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
vallahi mağrifet olan seninkisiymiş bora abi bee:queen:
sağlık olsun boş verin giden resim olsun allah kaza bela vermesin.....:)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Muzo yine sana kalmış işler :bounce:

Bora abi seninkide iş valla, nerden buldun silme tuşunu :salut:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
şöyle oldu zaferciğim yav,makineyi pc.ye takıp,içindeki resimleri kontrol ediyordum.sonra resimleri pc.ye kopyaladım sandım ve makinedeki resimleri bigüzel sildim.aaa bir baktım ki,resimler yoooook.:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
abicim, yok böyle bir şey...
artık mevsimsel mi yoksa içgüdüsel mi bilmiyorum ama adana-maraş-antep-hatay grupları hep beraber doğuya doğru teker çevirmeye başladık...
sebebi ne ola ki bunun. haa bi de sucuk yiyoruz sürekli yahu, bilmeyen de sponsor aldık sanacak :p

tekerinize ve yüreğinize sağlık :)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
şöyle oldu zaferciğim yav,makineyi pc.ye takıp,içindeki resimleri kontrol ediyordum.sonra resimleri pc.ye kopyaladım sandım ve makinedeki resimleri bigüzel sildim.aaa bir baktım ki,resimler yoooook.:p


olur böyle vakalar :)).
her zamanki gibi güzel gezmiş ,güzel yiyip içmişsiniz. hele finalin Osmaniye Saray baklavası ile yapılmış olmasından gezinin tadına doyum olmadığı anlaşılıyor.::dpac::
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaybe baya güzelmiş,bora canın sağolsun bidaha gideriz 145 tane çeker telafi ederiz be ya sana bişey olmasın,tekerinize sağlık bir dahakinde buluşmak üzere
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
olur böyle vakalar :)).
her zamanki gibi güzel gezmiş ,güzel yiyip içmişsiniz. hele finalin Osmaniye Saray baklavası ile yapılmış olmasından gezinin tadına doyum olmadığı anlaşılıyor.::dpac::

teşekkürler AHMET BEY.evet SARAY BAKLAVASI ile ağzımızı tatlandırdık.



vaybe baya güzelmiş,bora canın sağolsun bidaha gideriz 145 tane çeker telafi ederiz be ya sana bişey olmasın,tekerinize sağlık bir dahakinde buluşmak üzere

sağolasın kardeş.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bir hafta sonuda evde pinekleyin beaa. Her hafta her hafta gezilir mi:p

Paylaşım için tşk. Herzamanki gibi güzel bir gezi olmuş:cat:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
şöyle oldu zaferciğim yav,makineyi pc.ye takıp,içindeki resimleri kontrol ediyordum.sonra resimleri pc.ye kopyaladım sandım ve makinedeki resimleri bigüzel sildim.aaa bir baktım ki,resimler yoooook.:p

bu işlerden anlayan birini bulabilirseniz silinen resimleri geri getirebilirsiniz..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bir hafta sonuda evde pinekleyin beaa. Her hafta her hafta gezilir mi:p

Paylaşım için tşk. Herzamanki gibi güzel bir gezi olmuş:cat:

teşekkürler.güneyde yaşamanın avantajı (yaz hariç)

Çok güzel bir gezi olmuş...
Fotoğraflar öyle söylüyor :mrgreen:

sağolun.

bu işlerden anlayan birini bulabilirseniz silinen resimleri geri getirebilirsiniz..

bende de bir program var,yaklaşık 1 saattir onunla uğraşıyorum ama :farao::pr:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Katılan, katılmayan ::151:: emeği geçen ve resimleri silen ::saskin:: tüm arkadaşlara teşekkür ederim...::149::
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla kıskandım.....aynı eski geziler gibi olmuş.....kanki sucuklardan sorumlu devlet bakanı sen olmuşsun .....
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Bir hafta sonuda evde pinekleyin beaa. Her hafta her hafta gezilir mi:p

Paylaşım için tşk. Herzamanki gibi güzel bir gezi olmuş:cat:

yooo bunlar evde pinekleyemez bunların evveliyatını bilirim ben.

tebrikler çok güzel bir gezi olmuş mustafa abi geleydi bende peşindeydim ama olmadı sağlık olsun.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
IMG_0093.jpg
QUOTE]

Abi hakkaten çok masum çıkmışım :):):)

Bugün Çok güldüm ya. Gürsel Abimin 1998 Senesindeki Şahin tepesindeki Maymun macerası beni gülmekten kırdı geçirdi.

ADANA MT nin güzel insanları ile Güzel bir hafta sonu geçirdim çok keyif aldım, çok
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Adanali ustam yapmayin artik bunlari yaaaaaaaaa
Sizleri kin kin kiniyorum yeniden
Bir hafta sonuda evde oturun be kardesim.. :p
Biz buralarda motora binmeyi birak sokaga ciksakmi acep yayan diye düsünmekteyiz..
Disarisi bembeyaz ve harika bir soguk.. :pale:

Böyle devam ederseniz bana orada bir is bulmaniz gerekecek.. :cherry:
Yavas yavas oralara tasinsammi diye düsünmeye basladim..
Ya bana is bulursunuz oralarda yada artik bana bakarsiniz üvey evlat gibi..
Yada bizlerde gezene kadar buralara böyle gezileri aktarmazsiniz...
Masrafliyimdir.. :p
Karar sizin. :cherry:

Herzamanki gibi harikasiniz sizleri kinasamda... :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Adanali ustam yapmayin artik bunlari yaaaaaaaaa
Sizleri kin kin kiniyorum yeniden
Bir hafta sonuda evde oturun be kardesim.. :p
Biz buralarda motora binmeyi birak sokaga ciksakmi acep yayan diye düsünmekteyiz..
Disarisi bembeyaz ve harika bir soguk.. :pale:

Böyle devam ederseniz bana orada bir is bulmaniz gerekecek.. :cherry:
Yavas yavas oralara tasinsammi diye düsünmeye basladim..
Ya bana is bulursunuz oralarda yada artik bana bakarsiniz üvey evlat gibi..
Yada bizlerde gezene kadar buralara böyle gezileri aktarmazsiniz...
Masrafliyimdir.. :p
Karar sizin. :cherry:

Herzamanki gibi harikasiniz sizleri kinasamda... :rendeer::rendeer::rendeer:

remzi kardeş,sen yine de otur oturduğun yerde.hiiiç buralara imrenme.insan gibi,sağlık,eğitim,yaşam sorunun olmadan,insan gibi yaşamaya devam et kardeş.:pr:buraya gelirsen çook kınayacak şeyler bulursun.biz senin yerine gezeriz.sen de resimlerle idare ediver artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst