A adanalıfatih Katılım 26 Eki 2009 Mesajlar 4 20 Kas 2009 #41 kadir abi bölge ilgimi çekti ne dersin bigün denermiyiz tabi yoldan değil ama arkadaşlar güzel bi gezi yapmış
kadir abi bölge ilgimi çekti ne dersin bigün denermiyiz tabi yoldan değil ama arkadaşlar güzel bi gezi yapmış
Selka Katılım 1 Eki 2008 Mesajlar 1,071 22 Kas 2009 #42 Adana MT gene harika bir gezi yapmış, teşekkürler..
halitcix Katılım 4 Eyl 2009 Mesajlar 217 22 Kas 2009 #43 güzel bir gezi olmuş sanırım o kadar çok foto vardık ki baka baka bır an kendımı orada hissettim tesekkur ederım ... saygılar
güzel bir gezi olmuş sanırım o kadar çok foto vardık ki baka baka bır an kendımı orada hissettim tesekkur ederım ... saygılar