[Adana MT] - 08.11.2009 Meydan Kalesi Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Erhan'da fotoğrafları eklemiş sonunda. Teşekkürler dostum.

Bu fotoğraflarla birlikte göbek çapımızın artmasına neden olan gezi yemeklerinden bir tanesini daha sizlere sunmuş olduk. :mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Dostlarım güzel bir geziye daha imza atmışsınız. Bu hafta gelmek kısmet olmadı, inşallah önümüzdeki haftalarda size katılacağım.

Tepside yemek de gayet güzel görünüyor. Tekerinize sağlık.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@Gnusher Alp özledik senide. En kısa zamanda görüşmek ümidiyle.

@fevri Murat ne kaçırdığınız bilmiyorsun. :mrgreen: Dağlara kar düşsün geziyi tekrarlarız.

@extreme1925 Teşekkürler.
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar güzel bir gezi olmuş.Bizde pazar günü bolu yaptık.Selamlar
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
harika bir gezi olmuş hasan abi emeğinize sağlık bu gezi raporu sayesinde de veyis hocamın
şadow dan sonra bmw ye gectiğini öğrendim bu vesile ile hayırlı olsun demek isterim hocaya da
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkürler.

@dakar01 Evet yol kross motorlara çok uygun ve keyifli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi maşallah güzel gezi yapmışsınız:cat: tebrikler, bu arada maşallah göbekleride salmışsınız :queen: yenge iyi bakıyor desenize, bizim bu yörenin bir sözü vardır, iyi odun aş pişirtir, iyi kadın göbek şişirtir :queen:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mütiş gezi olmuş ellerinise sağlık
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Çok güzel ve keyifli bir gezi oldu. Hasan, Erhan ve eşlerine fotoğraflar için ve bu güzel gezi arkadaşlığı için teşekkürler ederim. Darısı nice gezilere diyorum. Kaleye gitmememdeki tek neden yolda çamur olabileceği ihtimali idi. O çamurlu bölgeyi ve Hasanla Erhanın motorlarının üzerindeki çamurları gördüğümde iyiki de gitmemişim dedim.


tekerinize sağlık hasan,veyis hocam ve erhanım tehlikeli bir yolculuk yapmışsınız,sağ salim dönmüşsünüz,yolunuz ve farınız hep açık olsun

Çok teşekkürler Cengiz bey.

Veyis Hocamın BMW aldığını yeni görüyorum hayırlı olsun. Hepinize keyifli sürüşler.

Alp çok teşekkür ederim. Daha iyileri senin olsun. Selamlar.

Dostlarım güzel bir geziye daha imza atmışsınız. Bu hafta gelmek kısmet olmadı, inşallah önümüzdeki haftalarda size katılacağım.

Tepside yemek de gayet güzel görünüyor. Tekerinize sağlık.

Muratcığım, her zaman bekleriz. Aslında biliyorsun gelmeni çok istemiştik.

harika bir gezi olmuş hasan abi emeğinize sağlık bu gezi raporu sayesinde de veyis hocamın
şadow dan sonra bmw ye gectiğini öğrendim bu vesile ile hayırlı olsun demek isterim hocaya da

Çok teşekkür ederim arkadaşım. Daha iyisi senin olsun. Selamlar

Ayrıca yorum yapan ve iyi dileklerini belirten tüm arkadaşlara da selamlar.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
tekerinize saglık güzel gezmişsiniz... ama ben bir şeye takıldım kale yolunda ki foto da kamyoncu nere gidiyordu acaba o yola koca kamyonla girmiş ii cesaret:p
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yine bol oksijenli ve bol çamurlu bir gezi olmuş.tekerinize sağlık.paylaşım için teşekkürler.




veyis hocam maaşallah peşin satanlar gibisiniz.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst