tekerinize sağlık hasan,veyis hocam ve erhanım tehlikeli bir yolculuk yapmışsınız,sağ salim dönmüşsünüz,yolunuz ve farınız hep açık olsun
Veyis Hocamın BMW aldığını yeni görüyorum hayırlı olsun. Hepinize keyifli sürüşler.
Dostlarım güzel bir geziye daha imza atmışsınız. Bu hafta gelmek kısmet olmadı, inşallah önümüzdeki haftalarda size katılacağım.
Tepside yemek de gayet güzel görünüyor. Tekerinize sağlık.
harika bir gezi olmuş hasan abi emeğinize sağlık bu gezi raporu sayesinde de veyis hocamın
şadow dan sonra bmw ye gectiğini öğrendim bu vesile ile hayırlı olsun demek isterim hocaya da