[Adana MT] - 03.05.2009 Mersin - Santa Iras Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

2 - 3 haftadır bazı nedenlerle motosikletle geziye çıkamamıştık. Bu hafta tüm engelleri aşıp motorlara atladığımız gibi yollarda bulduk kendimizi. Rotamızı uzun zamandır gitmediğimiz Mersin - Arslanköy yolu üzerinden gidilen Santa Iras lokantasına çevirdik. Yol boyu güzel doğa manzarası eşliğinde gittik ve döndük.

Katılımcılar
Naci63 (Veyis Naci) - Honda Shadow
fevri (Murat) - Suzuki DL650 V-Strom
qrar (Erhan) + İjlal - Suzuki DL650 V-Strom
Makine (Ben) + Sezen - Suzuki DL650 V-Strom

Fotoğraflar: Sezen + Hasan

Yapılan Toplam Mesafe : 236 km

Fotoğraflar eşliğinde gezimiz

Sabah buluşma yerindeyiz. Benzin alındı, kontroller yapıldı.



Yola koyulduk.

















Gişelerde kısa bir mola.





Mola sırasında Erhan'ın aynaya yapışan çok güzel bir kelebeği gördük. Ölümünü motosiklet üzerinde tamamlamış.





Tekrar yoldayız.











































Sonunda Santa Iras 'a vardık.



Soframızdan görüntüler.











Yemek sonrası yakındaki şelaleyi gezmek için yola koyulduk.



Şelale bu değil tabi ki. :mrgreen:







Allah neşenizi bozmasın dostlarım.



İşte şelalemiz.

























Şelale gezisinden sonra biraz sohbet edip dönüş yoluna koyulduk. Ancak hemen dönmeyip Erhan'ın daha önce çayını test ettiği ve övdüğü bir köy kahvesinde mola vermeye karar verdik.

Tekrar yoldayız.























































































Murat dostum foto çektirmek için duruyor.







Köy kahvesine varıyoruz.







Çaylarımızı içerken. Normal çayın haricinde kekik çayı da çok ünlü. Önerilir.



Biz çaylarımızı yudumlarken motorlarımız da dinleniyordu.





Tekrar yola koyuluyoruz. Artık hedefimiz Adana.



















Son olarak bir benzinlikte durup sohbet edip. Adana'ya döndük. Çok şükür gezimizi kazasız belasız tamamladık.

Başka bir gezide buluşmak üzere.

Yolunuz açık olsun....
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Güzel bir gezi oldu. Hasan ve Sezenin ayrıca fotoğraflar için ellerine sağlık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
53
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş bir gezi olmuş ilimizinde reklamı olmuş bu arada hem ;)
paylaşım için teşekkürler ..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Fotoğraflar ve paylaşım için teşekkürler, hepsi kartpostal tadında olmuş. Yayla yolları baharda çok güzel. (Erhan a da söyleyin sigarayı bıraksın :mrgreen:)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Yorum yapan arkadaşlara teşekkürler.

@navi63 Teşekkürler hocam.

@fevri Evet yollar çok güzeldi. Şu Hatay tarafındaki keşif gezimizi en kısa zamanda yapalım. Şimdiden heyecanlanıyorum. Tamam Erhan'a söylerim ama çok kızacak :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Paylaşım için teşekkürler güzel bir gezi olmuş:cat:

Artçılı yolculuk yapmanında bu yönü güzel işte çok güzel fotolar çıkıyor ortaya :)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@OzCaN35 Evet aynen öyle :)

@son Uzun bir zamandır iki farklı grup olarak gezilere çıkılıyor.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
süper olmuş bol virajlı doğa içinde 10 numara bir gezi olmuş dadından yinmez (=
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Sebep olarak çok gizli bir durum yok. Sadece gruplar arası gezi kurallarında farklılıklar var. Yoksa arkadaşlar arasında herhangi bir husumet yok. Gene görüştüğümüz, sevdiğimiz arkadaşlarımız.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
hasan benimde uzun zamandır gitmek istediğim bir rotaydı malesef işlerim dolayısıyla katılamadım aranıza kısmet başka zamana güzel gezi olmuş emeğinize sağlık selamlar
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Güzel bir gezi olmuş hasan elinize kolunuza saglik diger grup da yumaurtalık daydı bende onlarla beraberdim..

görüşmek üzere...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@ahmetnr , @AYDEMİR sağolun dostlarım. Hep beraber gezeriz inşallah. Yolunuz açık olsun. Tanıdıklara selamlar.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
63
güzel gezi olmuş yüregineze sağlık:cat:
biz ceyhan-yumurtalıtaydık
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
hasan abi ellerinize sağlık diyeceğim resimler için yemekten çok gezi resmi var harika ben şahsi olarak fikrimi yazmak istedim senın gezilerinin resim bölümü 100 de 95 gezi 100 de 5 yemek oluyor buda benim çok hoşuma gidiyor
teşekkür ederim paylaşım için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst