- Katılım
- 13 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
2 - 3 haftadır bazı nedenlerle motosikletle geziye çıkamamıştık. Bu hafta tüm engelleri aşıp motorlara atladığımız gibi yollarda bulduk kendimizi. Rotamızı uzun zamandır gitmediğimiz Mersin - Arslanköy yolu üzerinden gidilen Santa Iras lokantasına çevirdik. Yol boyu güzel doğa manzarası eşliğinde gittik ve döndük.
Katılımcılar
Naci63 (Veyis Naci) - Honda Shadow
fevri (Murat) - Suzuki DL650 V-Strom
qrar (Erhan) + İjlal - Suzuki DL650 V-Strom
Makine (Ben) + Sezen - Suzuki DL650 V-Strom
Fotoğraflar: Sezen + Hasan
Yapılan Toplam Mesafe : 236 km
Fotoğraflar eşliğinde gezimiz
Sabah buluşma yerindeyiz. Benzin alındı, kontroller yapıldı.

Yola koyulduk.








Gişelerde kısa bir mola.


Mola sırasında Erhan'ın aynaya yapışan çok güzel bir kelebeği gördük. Ölümünü motosiklet üzerinde tamamlamış.


Tekrar yoldayız.





















Sonunda Santa Iras 'a vardık.

Soframızdan görüntüler.





Yemek sonrası yakındaki şelaleyi gezmek için yola koyulduk.

Şelale bu değil tabi ki. :mrgreen:



Allah neşenizi bozmasın dostlarım.

İşte şelalemiz.












Şelale gezisinden sonra biraz sohbet edip dönüş yoluna koyulduk. Ancak hemen dönmeyip Erhan'ın daha önce çayını test ettiği ve övdüğü bir köy kahvesinde mola vermeye karar verdik.
Tekrar yoldayız.











































Murat dostum foto çektirmek için duruyor.



Köy kahvesine varıyoruz.



Çaylarımızı içerken. Normal çayın haricinde kekik çayı da çok ünlü. Önerilir.

Biz çaylarımızı yudumlarken motorlarımız da dinleniyordu.


Tekrar yola koyuluyoruz. Artık hedefimiz Adana.









Son olarak bir benzinlikte durup sohbet edip. Adana'ya döndük. Çok şükür gezimizi kazasız belasız tamamladık.
Başka bir gezide buluşmak üzere.
Yolunuz açık olsun....
2 - 3 haftadır bazı nedenlerle motosikletle geziye çıkamamıştık. Bu hafta tüm engelleri aşıp motorlara atladığımız gibi yollarda bulduk kendimizi. Rotamızı uzun zamandır gitmediğimiz Mersin - Arslanköy yolu üzerinden gidilen Santa Iras lokantasına çevirdik. Yol boyu güzel doğa manzarası eşliğinde gittik ve döndük.
Katılımcılar
Naci63 (Veyis Naci) - Honda Shadow
fevri (Murat) - Suzuki DL650 V-Strom
qrar (Erhan) + İjlal - Suzuki DL650 V-Strom
Makine (Ben) + Sezen - Suzuki DL650 V-Strom
Fotoğraflar: Sezen + Hasan
Yapılan Toplam Mesafe : 236 km
Fotoğraflar eşliğinde gezimiz
Sabah buluşma yerindeyiz. Benzin alındı, kontroller yapıldı.

Yola koyulduk.








Gişelerde kısa bir mola.


Mola sırasında Erhan'ın aynaya yapışan çok güzel bir kelebeği gördük. Ölümünü motosiklet üzerinde tamamlamış.


Tekrar yoldayız.





















Sonunda Santa Iras 'a vardık.

Soframızdan görüntüler.





Yemek sonrası yakındaki şelaleyi gezmek için yola koyulduk.

Şelale bu değil tabi ki. :mrgreen:



Allah neşenizi bozmasın dostlarım.

İşte şelalemiz.












Şelale gezisinden sonra biraz sohbet edip dönüş yoluna koyulduk. Ancak hemen dönmeyip Erhan'ın daha önce çayını test ettiği ve övdüğü bir köy kahvesinde mola vermeye karar verdik.
Tekrar yoldayız.











































Murat dostum foto çektirmek için duruyor.



Köy kahvesine varıyoruz.



Çaylarımızı içerken. Normal çayın haricinde kekik çayı da çok ünlü. Önerilir.

Biz çaylarımızı yudumlarken motorlarımız da dinleniyordu.


Tekrar yola koyuluyoruz. Artık hedefimiz Adana.









Son olarak bir benzinlikte durup sohbet edip. Adana'ya döndük. Çok şükür gezimizi kazasız belasız tamamladık.
Başka bir gezide buluşmak üzere.
Yolunuz açık olsun....