Selam dostlar
Öcelikle bir konuyu gündeme getirmek istiyorum
Geçtiğimiz perşembe günü saat 17.00 civarında kulüpte oturuken.60-65 yaşlarında bir teyzemiz geldi ve aynen şunları söyledi
-Evaldım buranın sorumlusu kim.
-orhan benim teyzeciğim buyrun dedi
teyzem
-evladım hafta içi neyse ama pazar sabahları bari ses yapmayın hepimiz uyuyoruz rahatsız oluyoruz dedi
orhan kardeşimde
-teyzeciğim o gürültü yapanlar kulübümüzün üyesi degil dışardan gelenler ama yinede ilgilenicez dedi.ve teyzem gitti.
Ve pazar akşam geziden geldikten sonra akşam o teyzem tekrar geldi hepinize teşekkür ederim bu gün hiç rahatsız olmadık dedi ve gitti 
nekadar güzel bir olay dimi arkadaşlarım.
Pazar sabahı oraya gelen ve o geziye katılan arkadaşlarla kısabir sohbet yapmıştık.ses ve çevremizdeki insanları diğer konularda rahatsız etmeyelim konusunda.ve aynı gün meyvesini vermesi çok hoşuma gitti.
Bu hassasiyeti hem kulüp önünde hemde gezdiğimiz her yerde herzaman gösterelim
OGÜN ORDA OLAN TÜM ARKADAŞLARA HASSASİYETİNDEN DOLAYI KULÜBÜM VE ŞAHSIM ADINA TEŞEKKÜR EDİYORUM
gezi gayet güzeldi herkes eteşekkürler.herkes e derkennnn pazar sabahı kalkamayan veya k....çı agır gelenlere degil ha onlar üstüne alımasın.bir iki resimde ben ekleyim de iyice çatlasınlar hehehe
İşte thundergirl motor sürmeyi yeni öğrendi sayılır

balıklar gelecek birazdan mis gibi kızarmışlarrrr(Thundergirl bak bakkkkk)
Cem,Murat,Fuat ve bu ortama yeni düşmüş bir arkadaş by erdallll

Cem kardeşim ceyhandan kalkıp gelmiş bizimle birlikte olabilmek için teşekkür ediyorum ona

benden de bukadar kendinize ii bakın
fazer600' Alıntı:
itinayla motosıklet temın edılır

ama bna bozulan aıblerımden ozurdılerm ısım vermek ıstemıorm kılıcbalıgı abı:
Bittin sen bittinnnnnnnnnnnnnn