Adana Ç.M.S.K Yumurtalık Gezisi

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
ben cuma günü nargiledeyim ahahaha:queen:
fuut , kardeş buzlu limonlu olsun...:p bilirsin beni
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
Fuut' Alıntı:
Adem abi geç gelenlere ceza verelim :mrgreen: :queen:
ewt verelim abi alalım anahtarlarını bidahaki haftaya kadar.Ben sabahın 7,30 da dikiliyorum klübün kapısına arkadaşlar 11 de zor yetişiyor.yani bide yolda geri kalıyorlar

hakancığım (lastromantik) motor almak istiyorsan bir arkadaşta 98 model zx9r var haberin olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
harika eğlenmişsiniz ee nede olsa bize özendiniz ama sanırım bizleri bizler paklar ne zaman buluşuyoruz.
tüm adana mt. ye sevgi ve saygılarımla,
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Abi ne o öleeee özenti filan cık cık cık.:mrgreen: :queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
kuvva biz kimseye özenmeyiz dostum bizim geziler sadedir,bizler yol seçeriz virajlıysa gideriz,yoksa düz yol bizi bozar toprak yolda bozar orayada croscu dostlarımız gider,motorda ayırım yapmayız çünkü hızımız km 80 bunun dışına çıkılmaz kural gereği,çıkan uyarılır lider tarafından neyse senide bekleriz kuvvva,

bu arada senin motor neydi kuvvacım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst