Adana Ç.M.S.K Yumurtalık Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Her pazar olduğu gibi Çukurova Motorsporları Kulübü olarak güzel bir gezi tertipledik. Bu hafta yumurtalığa gidip güzel deniz havasını solumayı tercih ettik. Tabi balığıda eklemek gerek. Allah'a çok şükür gezimizi kazasız belasız tamamladık. İşte gezi fotoğrafları.

Her zamanki gibi kulüpte toplandık ve işte sohbet ortamı ve motosikletlerimiz.

p52000012kh.jpg


p52000037pg.jpg


p52000045vc.jpg


p52000056ut.jpg


Eeee insanlar acıkır da motorlar acıkmaz mı işte motorların karnını doyuruyoruz. Benzinlikten manzaralar :mrgreen:

p52000061bs.jpg


p52000073eu.jpg


Yumurtalık yoluna sapmadan önce güzelce bir ayran içelim dedik ve misis ayranının tadına bakmak için durduk. İşte misis'te ayran molası manzaraları.

p52000094or.jpg


p52000084la.jpg


p52000105we.jpg


p52000111yw.jpg


İşte ünlü Misis ayranı. Afiyet olsun :)

p52000125kf.jpg


Yumurtalık yolu üzerinden manzara resimleri.

p52000147ps.jpg


p52000154xx.jpg


Ve işte yumurtalığa vardık ve çevreden manzaralar.

p52000168sb.jpg


p52000174ag.jpg


p52000230dy.jpg


p52000249nh.jpg


p52000255om.jpg


p52000262id.jpg


Yemek öncesi toplanalım bir resim çekelim dedik işte arkadaşlarımız.

p52000188bd.jpg


p52000200nd.jpg


p52000217iu.jpg


Evet balıklar pişmeden önce, piştikten sonrası ve salatamız.

p52000283ts.jpg


p52000323zd.jpg


p52000319ht.jpg


Evet Yumurtalıktan ayrılmadan önce motorlarımızla görülmekteyiz.

p52000337tx.jpg


p52000349ff.jpg


Şimdide dönüş yolunda ihtiyaç molalarından görüntüler. :mrgreen:

p52000370zk.jpg


p52000383fy.jpg


p52000412bk.jpg


p52000396qu.jpg


p52000404ld.jpg


p52000428hi.jpg


p52000451ve.jpg


Başka bir gezimizde görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pişmiş balığı yemekte çok güzel olur abe ya:queen: Miss ayranıda çok lezzetli tadını iyi bilirim.Ha unutmadan Osmaniyeyide gezin tavsiyem...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hey yavrum bea...tekteker bunlar...kulüp falan ne iş abiler...harika profesyonel çalışmalar dost bir ortam...tabelayı görünce gururlandım...helal olsun emeği geçenlere...:cat:

orda fotoların içinde yakışıklı bir abimiz var...siyah şapkalı güneş gözlüklü...hani tavşan işareti yapılan playboyum benim.....işte ben o beyefendiye yazıldım buradan...hastasıyım onun...gelirim Adanaya yerim ısırırım onu ben valla...:rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
mete_han' Alıntı:
hey yavrum bea...tekteker bunlar...kulüp falan ne iş abiler...harika profesyonel çalışmalar dost bir ortam...tabelayı görünce gururlandım...helal olsun emeği geçenlere...:cat:

orda fotoların içinde yakışıklı bir abimiz var...siyah şapkalı güneş gözlüklü...hani tavşan işareti yapılan playboyum benim.....işte ben o beyefendiye yazıldım buradan...hastasıyım onun...gelirim Adanaya yerim ısırırım onu ben valla...:rendeer:
heheheh akıllı ollllllll :rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Bu hafta yoktum aranızda ama çok şey kaçırmışım inşallah bir başka geziye.
Adana bu, motorcular tek vücut oluyorlar hepsi de birbirinden değerli insanlar
Daha yeni başlıyor havalar düzeldi.Bundan sonra hepbirlikte inşallah güzel günlere.
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
98
Cok sahane bi gezi olmus cok güzel eglenmissiniz kiskandim yani. Yumurtaligida bayagi özlemisim resimlere tekrar tekrar baktim :rendeer:
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Denizin güzelliği ve çekiciliği davet etti bizi bu hafta , tarihi kalıntıların bize anlatmaya çalıştığı bir şey vardı . Motorcu kardeşler birer kahraman gibi süzüldüler dağlarda ve tepelerde . Herkesin yüzünde modernsıradanlığın üstüne çıkmanın haklı mutluluğu vardı bir kez daha . Sayımız her geçen gün artıyor ve gezilerimiz daha mükemmel oluyor . Aslında bu geziler ilerleyen günlerde yapacağımız destansı gezilerin birer emaresi . Önümüzdeki pazar (23 Nisan) çok geniş katılımlı aktivite düşünülüyor .
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
evet belli ki adana çok güzel bi gün geçirmiş kalkıp istanbul dan gelicem bi gün aranıza katılıcam.katılıcam da orada bayan motorcu yok mu? yoksa haremlik selamlık mı var arkadaşlar bu işler beni bozar racona ters ona göre.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
A2 EHLİYET' Alıntı:
evet belli ki adana çok güzel bi gün geçirmiş kalkıp istanbul dan gelicem bi gün aranıza katılıcam.katılıcam da orada bayan motorcu yok mu? yoksa haremlik selamlık mı var arkadaşlar bu işler beni bozar racona ters ona göre.
Yok be arkadaşım dün öyle oldu.aslında bi arkadaşımız var bmw si var.
ama son anda işi çıktı ve gelemedi sen rahat olll buarası adana çmsk. sudii arabistan degil :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Bekleriz efenim. Motorcu ruhlu her tür canlı gezilerimize katılabilir.:mrgreen:

Örn:
axel_f4.jpg
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
5
selam arkadaşlar!fotoğraflar süper(özellikle ben ilk fotoğrafta güzel çıkmışım:mrgreen: )Gelmeyi isterdim ama drag uğruna yumurtalıktan vazgeçtim.Umarım 23 Nisan gezisinde aranızda olurum.
Bayan arkadaşımızıda Adanaya bekleriz kılıçbalığının dediği gibi burası arabistan değil arkadaşım...Kapımız herkese açık....
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
thundergirl' Alıntı:
selam arkadaşlar!fotoğraflar süper(özellikle ben ilk fotoğrafta güzel çıkmışım:mrgreen: )Gelmeyi isterdim ama drag uğruna yumurtalıktan vazgeçtim.Umarım 23 Nisan gezisinde aranızda olurum.
Bayan arkadaşımızıda Adanaya bekleriz kılıçbalığının dediği gibi burası arabistan değil arkadaşım...Kapımız herkese açık....
helal olsun bi drag a sattın bizi .gördün ama dimi neler kaçırdığını.bizde kapılar hep açık kapımızı örtmedik:rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
alem GEZİ görsün yaw
diğer Mt ler göründe kıskanın heheheh
ADANA burası :mrgreen:
Süper gezi olmus arkadaşlar ama ben gelemedim :pr: :salut:
önümüzdeki haftaya kesin geliorum bende gezecem yeter artık
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
ya arkadaşlar daha fazla imrendirmeyin insanı onca kilometre sözkonusu yani bana nerdeyse şimdi işi gücü bıraktıracaksınız.ayrıca adana ya da misafirperverliği için teşekkürederim. yalnız şu her türlü canlı olayı biraz korkuttu beni be.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
A2 EHLİYET' Alıntı:
ya arkadaşlar daha fazla imrendirmeyin insanı onca kilometre sözkonusu yani bana nerdeyse şimdi işi gücü bıraktıracaksınız.ayrıca adana ya da misafirperverliği için teşekkürederim. yalnız şu her türlü canlı olayı biraz korkuttu beni be.
her tür canlı olayı nedir anlyamadım doğrusu ?
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
87
abiler yeniden selam uzun zamandır forma giremiyodum. insallah bu sefer sorun olmicak internet işlerimde. neyse bu konuları gecelim. iyi bir gezi yapmıssınız (herzamanki gibi). cok sıcak kareler yakalamıssınız. bi kac kez motorclube gittim. grcekten cok sıcak abilerimiz, en son bu cuma önünden gecerken bi ugradım hasan abiylede tanıstık en sonunda. bundan sonra gezilerde olmasada(simdilik) motor clubte görüsürüz. daha sık gelmeye calısacam. gezilerin ve resimlerin devamını bekliyoruz
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
A2 EHLİYET' Alıntı:
ya arkadaşlar daha fazla imrendirmeyin insanı onca kilometre sözkonusu yani bana nerdeyse şimdi işi gücü bıraktıracaksınız.ayrıca adana ya da misafirperverliği için teşekkürederim. yalnız şu her türlü canlı olayı biraz korkuttu beni be.
Yasemin sen daha istanbuldaki pikniye bile gelemedinki:p
:cat: Arkadaşlar çok güzel bir gezi olmuş tebrikler ama karnım açtı ağzım sulandı valla
bu arada KILIÇBALIĞI abimede bir merhaba demek isterim umarım hatırlamışsındır fuarda seni montundan tanımıştım ve yokuş yukarı artcı almıştım.Abi birde fuar sonrası yeşilköyde oturup bira içmek çok güzeldi
bir yanımda MT ADANA KILIŞ BALIĞI diyer tarafımda MT İZMİR EgeKaan
ne şanslıyım yaa:rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
dostdark' Alıntı:
Yasemin sen daha istanbuldaki pikniye bile gelemedinki:p
:cat: Arkadaşlar çok güzel bir gezi olmuş tebrikler ama karnım açtı ağzım sulandı valla
bu arada KILIÇBALIĞI abimede bir merhaba demek isterim umarım hatırlamışsındır fuarda seni montundan tanımıştım ve yokuş yukarı artcı almıştım.Abi birde fuar sonrası yeşilköyde oturup bira içmek çok güzeldi
bir yanımda MT ADANA KILIŞ BALIĞI diyer tarafımda MT İZMİR EgeKaan
ne şanslıyım yaa:rendeer:
Dostum aşkolsun ya
nasıl unuturum mümkünmü sence.hayatımda yaşadığım engüzel hatırlanmak ve süprizlerden biriydi o nasılsın umarım herşey yolundadır kendine ii bak ayrımsız herkese kapımız açık çmsk ve şahsım adına:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
kılıçbalığı' Alıntı:
Dostum aşkolsun ya
nasıl unuturum mümkünmü sence.hayatımda yaşadığım engüzel hatırlanmak ve süprizlerden biriydi o nasılsın umarım herşey yolundadır kendine ii bak ayrımsız herkese kapımız açık çmsk ve şahsım adına:rendeer:
:rendeer: Eyvallah ağbicim çok iyiyim özellikle pazar günü 90 makine piknik yaptığımız için çok mutluyum
Kendine iyibak tüm çmsk daki arkadaşlara istanbuldan selam olsun.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst