adam polislerle oyun oynuyor (video)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ghost rider'ın diğer videolarından oluşan bi belgesel var, o videoda bu linkteki video görüntüleride var, yani ghost rider videosu bu.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
28
valla ne yalan söliyim cokda iyi yapmış vatandaş avrupada ghost rider ve bunugibi adamlar hızla coalıyolar.adamlar hususi öne arkaya kamera takıp polisden kacıolar :mrgreen::mrgreen::mrgreen: ayrıca ghost rider fuck police videosunu mutlaka seyredin
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
yakalar tabi bizde yollar böyle boşmu :bounce::bounce::bounce:


Geçen İzmit/Karamürselde yaşayan bir arkadaşım söyledi.Zannederim bunun gibi videodan etkilenen genç bir motorcu kardeşiminiz polis noktasında dur ihtarına uymamış, karamürsel sokaklarında polislerle oyun oynamak istemiş acak poposundan yemiş, inmiş aşağıya. heveslenmemek lazım böyle videolara:salut::bounce:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bu saçma olmuş normal de o polis anons eder diğer polis abilere onlarda önünde dikenli bariyer kurarlar tek polis napsın elalemin manyaana
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
65
sanırım bugun ki gazetelere goz atmışınızdır...
Tr de olsa kesin yakalardı diyen arkadaşlara cevap niteliğinde bir olay dur ihtarına uymayan motosiklet surucunu once havaya ateş acıp durdurmak istemişler daha sonra cocuk kafasından vurularak öldürülmüş... polis memuru motosikletten dusmus dusme anında silah ateş almış oda kafasına gelmiş filan ama gerçek olan şu Türkiyede bu videodaki gibi polis arkanızdan gelip benzin yakmaz... heveslenmeyelim boyle şeylere ;)
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
sanırım bugun ki gazetelere goz atmışınızdır...
Tr de olsa kesin yakalardı diyen arkadaşlara cevap niteliğinde bir olay dur ihtarına uymayan motosiklet surucunu once havaya ateş acıp durdurmak istemişler daha sonra cocuk kafasından vurularak öldürülmüş... polis memuru motosikletten dusmus dusme anında silah ateş almış oda kafasına gelmiş filan ama gerçek olan şu Türkiyede bu videodaki gibi polis arkanızdan gelip benzin yakmaz... heveslenmeyelim boyle şeylere ;)

::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::[
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
14
ya arkada jeep deilde yunusların olmasını cok isterdim böle tam yanına yaklaşınca birden gaza koyma fln süper olurdu
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Türkiyede tararlar arkadan yınede durdururlar olmadı helıkopter cagırlar devlet meselesı olurdu bu iş o kazadan sonra
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
36
O gencecik cocuk kactı diye silahla boynundan vuruluyorsa buna cobra helikopter gelirdi heralde..:farao:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
30
hahaaa bu cok ııymıs ya aptal oldu resmen polis

su ghostriderıda cok merak ettim bi bakıyım varmıdır efsane bi vidyosu
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
koptum yaa:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst