adam polislerle oyun oynuyor (video)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yahu biz senin motor işi ne oldu diye merak ediyoruz.
Sen videodasın polistesin.
İnsan gelip iki satır karalar şuraya ne olup bittiğini...:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok be abi bi gelişme yok, yani şuan vucudumun heryerinde kablolar takılı evde yatıyorum, nedeni ise bu motoru kafaya takmaktan kaynaklanan stres, kalbimin atışı değişti bu olay yüzünden, ne düşünesim var nede konuşasım.
anladımki katil olmak gerekiyor motoru almak için, benim için üzülecek bir ailem olmasa onuda yapardımya neyse.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yok be abi bi gelişme yok, yani şuan vucudumun heryerinde kablolar takılı evde yatıyorum, nedeni ise bu motoru kafaya takmaktan kaynaklanan stres, kalbimin atışı değişti bu olay yüzünden, ne düşünesim var nede konuşasım.
anladımki katil olmak gerekiyor motoru almak için, benim için üzülecek bir ailem olmasa onuda yapardımya neyse.

Nickini görür görmez motor meselesi aklıma geldi,ne diyelim kardeşim, bakalım mevlam neyler,neylerse güzel eyler....
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
26
iyi de kaç kişinin hayatını tehlikeye atıyor bu herif. bu arada geçmiş olsun abi. sanırım yakında bende de yakın bi sendrom olucak terslik terslik üstüne, hepsi bir olup üstüme üstüme geliyor ya hayırlısı diyelim.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
adam zaten videoda gostermıs bu motor bende bu cılgınlık bende adam kendını resmen motosiklet kahramanı gıobı gosterıyor ensonunda polıs kaza yapıyor orda koptum.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ghostrider dedikleri adam bu işte... Tanışın kendisiyle... Deli Dumrul ile Batman arası, biraz da Polat Alemdar kaçmış içine...:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Dikkat ettinizmi video da trafikteki bütün araçlar polis sirenini duyunca sağa çekiyor ve yavaşlıyorlar. Bizde asla olmayan bir durum bu :)
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
72
Hahahahaahaaa polisler bi yakalasa sağlam ceza yiyeceği kesin :D emeğine sağlık bizlerle paylaştığın için :cat:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
95
sonuna doğru -32. sndeyede polis motora vurmaya çalışıyor ama ıska gecince vatandaşın teki polise vuruyor :)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
daha önce görmüştüm. Ne motosiklet var elemanda ? Poliste bir barikat falan kurdursaymış bari
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
çok uzun zamandır Ghostrider'dan bahsedilemz oldu burada. oysa eskiden hemen her gün adı geçerdi değişik yerlerde.

arkadaşlar, youtube'a girin ve ghostrider yazın, bunun gibi onlarca klibi vardır o piskopatın... sürekli suzuki kullanıyor ve en çok da hayabusa ;) ama bu adam ghostrider değil. çünkü ghost çok daha seri ve stili farklı.

http://www.ktunnel.com/index.php/10...8907a644fe5532cd4b99d4896ed722b0de5646fd18640
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Ghostrider dedikleri adam bu işte... Tanışın kendisiyle... Deli Dumrul ile Batman arası, biraz da Polat Alemdar kaçmış içine...:p

arkadaşım tespitin yakın ama değil.ghost rider olmadığına eminim.tüm videoları tek tek ve defalarca izledim böle bir video yok.ayrıca ghost rider'ın makinesi gsx-r 1000.yanlşım varsa pardon ama ghost rider değil o:cat: bu video ya benzer videosu var ama o video bu video değil
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşım tespitin yakın ama değil.ghost rider olmadığına eminim.tüm videoları tek tek ve defalarca izledim böle bir video yok.ayrıca ghost rider'ın makinesi gsx-r 1000.yanlşım varsa pardon ama ghost rider değil o:cat: bu video ya benzer videosu var ama o video bu video değil

doğru ( srad 1000) bir de hayabusa kullanıyor. daha önce verilmişti ama...

http://www.ktunnel.com/index.php/10...8907a644fe5532cd4b99d4896ed722b0de5646fd18640
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst