- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Olayı en baştan anlatayım
Dört gün önce Sigara almak için marketin önünde durdumm, o andada bi tane ekmekçi arabası ( skoda pick up ) vardı, onun arkasına çektimm, sonra içeriye girdimm, dışardan bi ses geldi, market elemanıı gelip motorunuza çarptılar dedii ,dışarı çıktımm ayaklıkta olan motorum devrilmemiş ,fakat geri geri çıkan pikap benim ön çamurluğa çarpmıştıı, çarpan kişiye anlaşalım dedim, bana verdiği cvp ( benimde tamponum eğildi sen kendi hasarını karşıla bende kendi hasarımı karşılayım dedii ) sen çarptın dedimm ama sallamadı benii, trafik çağıralım dedimm bırak trafiği 1 ytl vereyim bi yapıştırıcı al yapıştır dedii, kardeş ya ödersin yada trafik çağırırım dedimm, ne yaparsan yap ben gidyom dedi bindi gitti ,sonra ben Trafik çağırdımm polisler Olay yeri terk tutanağı tuttu ,o tutanakla beraber ilgili polis merkezine gittim, şikayetçi oldumm şikayet doğrultusunda polisler arkadaşı gidip evinden almışlarr, ya anlaşırsınız yada konu mahkemeye intikal eder, aracında bağlanır demişler, adam gelip beni buldu, şimdi diyoku benim aracımın trafik sigortası senin motorun hasarını karşılar felan diyoo, karşılarmıı yada ne yapmam gerekiyoo, net bilgiyi nerden alırımm, bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirimmm, motorun pek bi hasarıda yok aslında, ama beni bırakıp gitmesi ve alay eder tavırla konuşmasına uyuz oldumm, o yüzdenn böyle davrandımm, sonuçta burası dağ başı değil kanunlar var değilmii SAYGILAR
motorun hasarı bu ,sadece ön çamurluğun önü kırık ve kırılan parça bende, bununla beraberr aslındaa neler yaptırabilirimmm sigorta şirketine, bana yol gösterirseniz sevinirimmm

Dört gün önce Sigara almak için marketin önünde durdumm, o andada bi tane ekmekçi arabası ( skoda pick up ) vardı, onun arkasına çektimm, sonra içeriye girdimm, dışardan bi ses geldi, market elemanıı gelip motorunuza çarptılar dedii ,dışarı çıktımm ayaklıkta olan motorum devrilmemiş ,fakat geri geri çıkan pikap benim ön çamurluğa çarpmıştıı, çarpan kişiye anlaşalım dedim, bana verdiği cvp ( benimde tamponum eğildi sen kendi hasarını karşıla bende kendi hasarımı karşılayım dedii ) sen çarptın dedimm ama sallamadı benii, trafik çağıralım dedimm bırak trafiği 1 ytl vereyim bi yapıştırıcı al yapıştır dedii, kardeş ya ödersin yada trafik çağırırım dedimm, ne yaparsan yap ben gidyom dedi bindi gitti ,sonra ben Trafik çağırdımm polisler Olay yeri terk tutanağı tuttu ,o tutanakla beraber ilgili polis merkezine gittim, şikayetçi oldumm şikayet doğrultusunda polisler arkadaşı gidip evinden almışlarr, ya anlaşırsınız yada konu mahkemeye intikal eder, aracında bağlanır demişler, adam gelip beni buldu, şimdi diyoku benim aracımın trafik sigortası senin motorun hasarını karşılar felan diyoo, karşılarmıı yada ne yapmam gerekiyoo, net bilgiyi nerden alırımm, bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirimmm, motorun pek bi hasarıda yok aslında, ama beni bırakıp gitmesi ve alay eder tavırla konuşmasına uyuz oldumm, o yüzdenn böyle davrandımm, sonuçta burası dağ başı değil kanunlar var değilmii SAYGILAR
motorun hasarı bu ,sadece ön çamurluğun önü kırık ve kırılan parça bende, bununla beraberr aslındaa neler yaptırabilirimmm sigorta şirketine, bana yol gösterirseniz sevinirimmm
