Acil yardım ( Motoruma çarptılar )

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arkadaşlar Olayı en baştan anlatayım

Dört gün önce Sigara almak için marketin önünde durdumm, o andada bi tane ekmekçi arabası ( skoda pick up ) vardı, onun arkasına çektimm, sonra içeriye girdimm, dışardan bi ses geldi, market elemanıı gelip motorunuza çarptılar dedii ,dışarı çıktımm ayaklıkta olan motorum devrilmemiş ,fakat geri geri çıkan pikap benim ön çamurluğa çarpmıştıı, çarpan kişiye anlaşalım dedim, bana verdiği cvp ( benimde tamponum eğildi sen kendi hasarını karşıla bende kendi hasarımı karşılayım dedii ) sen çarptın dedimm ama sallamadı benii, trafik çağıralım dedimm bırak trafiği 1 ytl vereyim bi yapıştırıcı al yapıştır dedii, kardeş ya ödersin yada trafik çağırırım dedimm, ne yaparsan yap ben gidyom dedi bindi gitti ,sonra ben Trafik çağırdımm polisler Olay yeri terk tutanağı tuttu ,o tutanakla beraber ilgili polis merkezine gittim, şikayetçi oldumm şikayet doğrultusunda polisler arkadaşı gidip evinden almışlarr, ya anlaşırsınız yada konu mahkemeye intikal eder, aracında bağlanır demişler, adam gelip beni buldu, şimdi diyoku benim aracımın trafik sigortası senin motorun hasarını karşılar felan diyoo, karşılarmıı yada ne yapmam gerekiyoo, net bilgiyi nerden alırımm, bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirimmm, motorun pek bi hasarıda yok aslında, ama beni bırakıp gitmesi ve alay eder tavırla konuşmasına uyuz oldumm, o yüzdenn böyle davrandımm, sonuçta burası dağ başı değil kanunlar var değilmii SAYGILAR

motorun hasarı bu ,sadece ön çamurluğun önü kırık ve kırılan parça bende, bununla beraberr aslındaa neler yaptırabilirimmm sigorta şirketine, bana yol gösterirseniz sevinirimmm


 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hasarı karşılamadan anlaşma yoluna gitma arkadaşım. Sigorta şirketinin hasarı ödeyeceğine inanmıyorum ben.. Söyle adama alsın yeni bir ön çamurluk ondan sonra şikayetini geri alırsın.. Benimde başıma gelmişti adam arkadan gelip bana çarptı. Üzerine birde beni şikayet etmiş hala mahkeme devam ediyor. Tabi bu arada şikayet eden adamın motoru bağlandı çünkü elimizde kamera kayıtları var.. Bende neden anlattıysam şimdi başıma gelenler :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Geçmiş olsun arkadaşım :cyclopsan
Alay etmesine bende uyuz oldum şuan :cyclopsan
Pek bi bilgim yok bu konuda ama inşallah herşey yoluna girer :cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
İso bu konuda sana pek yardımcı olamayacağım. Ama yinede herhangi bir sigorta şirketiyle durumu anlatıp neler yapılabileceğini sorabilirsin. Bir sigorta şirketine danışmakta fayda var. Bu arada geçmiş olsun. Ay yıldızda motosikletine çok yakışmış...:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kerdeşim öncelikle çok geçmiş olsun
ya aslında kaza tutanağı tutulmuş olsa, zaten adamın sorunu olmıcaktı
polis suçu pick up a vereceği için onun trafik sigortası hasarı karşılayacaktı
senin yapacağın en güzel şey şu
gidiceksin hasarının parasını alıcaksın o adamdan
daha sonra o beyanmı yazar sigorta şirketine yoksa başka şekildemi alır orasını karıştırma..
dediğim gibi hasarını hemen karşılat, geç sigorta şirketini falan
çünkü ortada kaza tutanağı yok, adam sana laf söz edersede, bekliyecek vaktim yok o zaman polisle çözersin sıkıntını falan de, göz dağı ver..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay kardeşim...üzdün bizi valla...nazar derler ay gelde inanma şimdi...çok beğenmiştik ay yıldızı falan ya göze geldi...bişi dicem bence sigortadan masraflar karşılansın...aman 3-5 kuruşla uğraşma...peki bu arac ön takımlara zarar vermesin..çarparken ön takımlarıda geriye doğru ittirmedimi...yani çatalda belki sorun var...belki gideonda problem var bizim anlayamayacağımız...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vay kardeşim...üzdün bizi valla...nazar derler ay gelde inanma şimdi...çok beğenmiştik ay yıldızı falan ya göze geldi...bişi dicem bence sigortadan masraflar karşılansın...aman 3-5 kuruşla uğraşma...peki bu arac ön takımlara zarar vermesin..çarparken ön takımlarıda geriye doğru ittirmedimi...yani çatalda belki sorun var...belki gideonda problem var bizim anlayamayacağımız...

:queen::queen::queen:
evet masrafı çok çıkabilir dimi abi:mrgreen:
biz peşinen ücretini alalım, olmassa iade ederis kesintileri düşüp:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de motoru aldığımın 2. günü cfe nin önüne çekmişken PoLiS aracı motoruma çarpmıstı ! KöTü bi durum geçmiş olsun !
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
arkadaşım bence olayın üstünde çok durma adam la anlaş alsın bi çamurluk bitsin bu iş

bence bu işi hiç mahkemelere kadar uzatma sende çok uğraşırsın hiç olmazsa kendin al bi çamurluk tak en azından kafan arımaz::::.......
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hele o şahıs çamurluğun fiyatını b, duysun bir daha motora yaklaşmaz

fiyatını bilen varmı? egsozu 700 ytl diye biliyorum
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
wayyy, isooo, öncelikle geçmiş olsun kardeşim, Allah'tan çok mühim bişe deil.

sonralıkla: boşver adamı yazık bırak bak pişman olmuş affet gitsin büyüklük senden kalsın :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İso adaş valla ben onu bunu anlamamda senin motor gitmiş artık önden darbe almış :) Satamazsın sen artık motoruda bitmiş valla yazık :) Sen en iyisi yeni bir motor aldır adama
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Karayolları zorunlu mali sorumluluk sigortası sizin zararınızı karşılar ancak büyük bir ihtimalle yeni çamurluk değil onarım bedelini öder.Yenisine razı olsa bile en az %20 eksik öder.
Adamdan davacı olacağım dersen adama daha pahalıya çıkar çünkü en az 5-6 yüz ytl mahkeme masrafı daha ödemesi gerekecek.
Adamla konuş bir kısmını sigortadan kalanınıda o karşılasın sende mağdur olma,iş mahkemeye intikal ederse kesin kaybedeceği davada daha çok zarar edecektir.

Hatta dava açmadan önce bile aracına ihtiyati tedbir koydurup yeddiemine çekersiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hahaaa! Aynı şey bana da olduydu.. :mrgreen:
Ehliyetim olmadığı için hiç bişey yapamadıydım..:pr:
Geçmiş olsun İsmail abii.. :rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Geçmiş olsun İso arkadaşım, nazarlık olmuş yeni motoruna, en büyük kazan bu olur işallah. Kaza tutanağı tutulmuş ise sigorta masraflarını karşılar diyeceğim ama, duran araca çarpmalarda tutanak ne diyor o önemli. Bizim burada bir aracın el freni boşaldı ve park halindeki bir araca çarptı. Polis tutanak yazmayayım dedi, yazarsam trafik kazası olmaz sigorta karşılamaz dedi. polis gittikten sonra ben de adamlara dedim ki, şimdi bir başka semte gidin, arabaları bir kavşakta kaza yapmış gibi çekin ve manevra yaparken kaza oldu deyin dedim:mrgreen: Aynen yaptılar ve sigorta devreye girdi:cat: Gerçi senin durumun farklı, sonuçta sana çarpan aracın sürücüsü var ve bence bu bir trafik kazası:cat:
Yeniden geçmiş olsun İso arkadaş. motorunu muhakkak göster bir servise, ne çıkacağı hiç belli olmaz, ön çatal şakaya gelmez:cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
1
çok geçmiş olsun .umarım çamurluktan başka bi hasar yoktur .
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
iso çok geçmiş olsun motor nazara geldi bir sadaka ver abicim.
trafikten kesin kaza tutanagı al daha sonra adamın trafik siğorta şirketini ara exper gelir anlaşırsınız.hakanın dediği gibi hallolur ama adama da biraz korku vermek lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst