Acil İhtiyaçtan Sahibinden Satılık Köprü...Lütfen Ciddi Olanlar Arasın

Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Valla sende çok uyanıksın seninle anlaşamayız bu şekilde. Bildiğim kadarıyla müteahhit götürür cukkayı. İki cambaz bir ipte oynamaz.
Ortadan bölsek olmaz mı? :queen:

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
haci sen benden de uyanık çıktın...

son önerim şudur...









hacım hadi anlaştık sayılır...ya böyle bişey olursa biz ne yaparız...



:p
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638


Korkma spider Ferhat i bekçi yaptım. Onu görünce kuyruğunu kıstırır kaçar.
Bu arada bu iş uzadı bozacam oyunu.

Al köprünü ver gö. delenimi...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ulan şimdi koptum...forumlarda en uyuz olduğum gülme tepkisini vericem...:p


zuhahaha...muhahahah...puhahahaha...:queen:

hacı sen proje aşamasında yan çizdin be olmıcak bu iş...sen inşaatdan demirlerini hurda diye satarsın sakat valla...:p
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
daha göprüyü satamamışsın

verdiim teklif hayla geçerli hatta ++++ dann 2000 yetele daha veririm(gur farkından dolayı)
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sana helalinden 1 milyar dolar
üstüne eşantiyon olarak da galata köprüsünü de isterim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar ben köprüyü yeni trendlere uygun olarak yabancı yatırımcılara satmayı planlıyorum...siz cingen işine çevirdiniz valla...:p :rendeer: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
okan sen şu mondıali bana ver köprüyü al git...ama tapu falan uğraştırma beni...bizde söz ağızdan çıkar...sattım dediysem satmışımdır...:p
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Proje için nasıl olsa siz gelirsiniz kapıma. El mi yaman bey mi yaman görüşürüz.

Sen benim projemi es geç, çift motorlu uçaklardan kork, adamlarımızı devreye sokalım binayı koruyalım, üzerinde benzin zammı yap, euro yu doları oyna, piyasayı allak bullak et, sonra da mondial e verdim de. Yedirmezler ağam.


Türkiyede Geyik Mafyası denen bir olay var. Anam avurdumu yırtsın, bi geyiririm burdan ne köprü kalır, ne boğaz anadın mı! niğaağağa! (norjinal Nerol Taş gülüşüdür)
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
mete_han' Alıntı:
arkadaşlar ben köprüyü yeni trendlere uygun olarak yabancı yatırımcılara satmayı planlıyorum...siz cingen işine çevirdiniz valla...:p :rendeer: :queen:
Abi köprüyü kime satarsan satta altından geçen dereyi bana versen diyom????::puro::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neee!.. 1,5 milyar $ mı?? Abi n'aptın sen ya... metresi kaça geliyo haberin var mı? Hem kaç model ki bu. O fiyata neredeyse sıfırını dikerim bunun.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
mete_han' Alıntı:
okan sen şu mondıali bana ver köprüyü al git...ama tapu falan uğraştırma beni...bizde söz ağızdan çıkar...sattım dediysem satmışımdır...:p
yok abı noter den satısı vercen olmazzzzzzzz:queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
chocolateman' Alıntı:
Proje için nasıl olsa siz gelirsiniz kapıma. El mi yaman bey mi yaman görüşürüz.

Sen benim projemi es geç, çift motorlu uçaklardan kork, adamlarımızı devreye sokalım binayı koruyalım, üzerinde benzin zammı yap, euro yu doları oyna, piyasayı allak bullak et, sonra da mondial e verdim de. Yedirmezler ağam.


Türkiyede Geyik Mafyası denen bir olay var. Anam avurdumu yırtsın, bi geyiririm burdan ne köprü kalır, ne boğaz anadın mı! niğaağağa! (norjinal Nerol Taş gülüşüdür)

hadi ordan seni gidi Türk Müteahidi seni...senin porocen 4.0 şiddetinde depreme bile dayanamaz...sonra binlerce insanı öldürüp 3 gün cezaevinde yatırma bizi...köprüyü ne Japonlar ne Dubaililer istedi de vermedim...sana mı verecem...:p :queen:

projeyi İsmail TÜRÜT e çizdircem ben...:p

speedy dere mere deniz okyanus bilmem aga...karışmam...kendi akar durur...:p

demonic malımı pohlamayın kardeşim...alıcısı çok...önce sıraya geç...:p

okancım noter falan uzak kardeşim...hadi getir bakalım mondiyi...köprü senindir diyom...helal ettim bile...:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya kel alaka ama Zekeriya Beyaz'ın oğlu Oğuzhan Beyaz'la bir ahbaplığımız var...kendisi Takvim gazetesi yazı işleri müdürü...ben bundan 2-3 yıl önce at yarışlarıyla alakalı bir mail atmıştım fırçayı basmıştım...sonra cevap attı derken samimiyet başladı...:p
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Hiçte kel alaka değil. Geçen akşam İsmail Türüt "Ben hacca gidecem, ama şeytan yerine Zekeriya Beyaz'ı taşlayacam" diyordu.

Kurabildin mi şimdi alakayı :p
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
abi bu topic çok tuttu müsade edersen bahçenin önünde yetiştirdiğim domatesleride şurda bi yerde satiyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst