Acil İhtiyaçtan Sahibinden Satılık Köprü...Lütfen Ciddi Olanlar Arasın

Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
chocolateman' Alıntı:
Üzerine şöle 8 katlı bi site yapsak, iyi para bırakır.
Telefonunu ver de arayalım birader

:queen: :queen:
8 kat yetmez maliyetini kurtarmaz elin değmişken yap 50 katlı gökdeleni paran yetmezse ben ortak olurum işe:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
autonomous' Alıntı:
8 kat yetmez maliyetini kurtarmaz elin değmişken yap 50 katlı gökdeleni paran yetmezse ben ortak olurum işe:queen: :queen: :queen:
ya iyidi altında su geçiyo o köprünün sağlam olurmu bilmem
gerçi bulursun birilerini itelersin daireleri
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
direkleri sanki biraz yamuk gibi,
yatarı varmı bunun hocam :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
autonomus 50 milyon sterlin miras kaldıysa Kraliçe Elizabetin soyundansın belli...:p

hah nihayet ciddi bir alıcı çıktı...GEP 1.5 milyar dolardan açıyoz...:p

chocolateman seni biraz Banker Kastelli gördüm...Deniz üstüne site ambiansı biraz enteresan tabi...yani Karadenize çıkan tek deniz yolunu kapatacakmısın...sonra başımıza savaş mavaş çıkarma Rusyayla..:cyclopsan

speedy kardeşim 20.000 ytl ye Edirnede taş köprü alabilirsin...:p

ammsav malımı kötülemeyin hacım...malın kalitesi ortada...Kanunicilere satmıyoruz kardeşim...Harleycilere veriyoz köprüyü...:p :queen: :wiinkk:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
mete_han' Alıntı:
autonomus 50 milyon sterlin miras kaldıysa Kraliçe Elizabetin soyundansın belli...:p

hah nihayet ciddi bir alıcı çıktı...GEP 1.5 milyar dolardan açıyoz...:p

chocolateman seni biraz Banker Kastelli gördüm...Deniz üstüne site ambiansı biraz enteresan tabi...yani Karadenize çıkan tek deniz yolunu kapatacakmısın...sonra başımıza savaş mavaş çıkarma Rusyayla..:cyclopsan

speedy kardeşim 20.000 ytl ye Edirnede taş köprü alabilirsin...:p

ammsav malımı kötülemeyin hacım...malın kalitesi ortada...Kanunicilere satmıyoruz kardeşim...Harleycilere veriyoz köprüyü...:p :queen: :wiinkk:
sen öyle san ben bu işin tüccarıyım daha geçen gün ankarada afrikaı avrupaya bağlayan köprüyü 16 bine kaptım walla bu kız gibi köprüydü hem öyle halatlı falan da değil direk sicimle tutturmuşlar çok estetik yani
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
spedygonzales' Alıntı:
ya iyidi altında su geçiyo o köprünün sağlam olurmu bilmem
gerçi bulursun birilerini itelersin daireleri
Bizim Samsunlu bir kalıpcı ustamız var öyle bir yaparki 50 katlı binayı oraya dubaililer bile ağzı açık seyir ederler adam bir beton atıyor görme :pr: :pr: böyle vurvur kırılmaz:p :p :p
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
mete_han' Alıntı:
chocolateman seni biraz Banker Kastelli gördüm...Deniz üstüne site ambiansı biraz enteresan tabi...yani Karadenize çıkan tek deniz yolunu kapatacakmısın...sonra başımıza savaş mavaş çıkarma Rusyayla..:cyclopsan

Ufkunu geniş tut kardeşim. Yaptığımız 50 veya 8 katlılarda doğulu ve batılı konuklar bir arada olacak, çalışanlarımın hepside haşin Türk erkeği olacak ve elektirik kesintileri olduğunda, doğulu batılı diye bir toplum kalmayacak, bizim çalışanlar hepsini Türk yapacak. Atalarımız ne demiş savaşma seviş... Parada kazanacaz, neslimize de katkıda bulunacaz. Kendim için birşey düşünüyorsam namerdim herşey vatanım için.

Köprü üzeri site inşaası projesi başlamıştır. Haşin Türk erkekleri aranmaktadır.
Mür: Yalandan Kim Ölmüş İnş. Taah. Proj. Company
Adres: Köprü üzeri İnşaat Alanı Tahmini Yeri TÜRKİYE
TÜRKİYE
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
mete_han' Alıntı:
hah nihayet ciddi bir alıcı çıktı...GEP 1.5 milyar dolardan açıyoz...:p
usta 1,5 milyon dolardı hani baktın rağbet görüyor hemen 1,5 milyar böyle tüccarlık olur mu yav bak çabucak anlaşalım yoksa bi arkadaş 1 miyon dolara eyfel kulesini bıraktı hem bu kez gördüm bu kule eğik falanda değil. gel para yabancıya gitmesin köprüye 3 milyon helalinden:cat: :cat: :cat:

chocolateman' Alıntı:
Ufkunu geniş tut kardeşim. Yaptığımız 50 veya 8 katlılarda doğulu ve batılı konuklar bir arada olacak, çalışanlarımın hepside haşin Türk erkeği olacak ve elektirik kesintileri olduğunda, doğulu batılı diye bir toplum kalmayacak, bizim çalışanlar hepsini Türk yapacak. Atalarımız ne demiş savaşma seviş... Parada kazanacaz, neslimize de katkıda bulunacaz. Kendim için birşey düşünüyorsam namerdim herşey vatanım için.

Köprü üzeri site inşaası projesi başlamıştır. Haşin Türk erkekleri aranmaktadır.
Mür: Yalandan Kim Ölmüş İnş. Taah. Proj. Company
Adres: Köprü üzeri İnşaat Alanı Tahmini Yeri TÜRKİYE
TÜRKİYE
gel ortak yapalım::shake2:: kardeş burayı Samsunlu ustayıda getirelim inşaatın başına son kata da 2 dubleks yapar kendimiz otururuz
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han' Alıntı:
valla dostum ciddiysen bişeyler yaparız...günde gişelerden kaç araba geçtiğini ne sen sor ne ben söyleyeyim...

1.5 Milyar Dolardan kapıyı açarım hocam...pazarlığa açık tabi...:queen:




ah...ah...sülük osman'ın kulakları çınlasın...:p

chocalate kat karşılığı olabilir...:p

auto hacım ilk fiyatım buydu zaten...ciddiysen indirim yaparız tabi...:p

motocan sen Turbo sakız deyince bayağı bir hatıralar canlandı...araba çıkartmaları vardı dimi...

 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Üstad Senle Cİddİ Cİddİ KonuŞalim Yalniz 1 Mİ 2 Mİ Hangİsİ BelİrtmemİŞsİn
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han' Alıntı:


arkadaşlar lütfen ciddi alıcılar arasın....fiyat konusunda her türlü teklife açığım...kelepir sahibinden...




:queen: :queen: :queen: :queen:





:queen: :queen: :queen: :queen:

hocam ikisede benim...farketmez...:queen:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Mete abi peki sadece 1 gişesini nekadara satarsın bana 1 gişede yeter :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
spedygonzales' Alıntı:
üstteki pek güneş görmüyo herhalde...

kardeşim niye malı kötülersiniz...:p

ah kafama keşke Dubaililere verseydim...şimdi uğraş dur...sanki pazardan domates alıyonuz...kendi köprüm diye demiyom Japon malıdır...Japon imalatıdır...:p

betocan bir gişesi 100 milyon dolar...:wiinkk:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638


Açılın bakim! Köprünün üstüne şu gö. delenin aynısını dikecem. Benim projem bu.
Fiyatta nasıl olsa anlaşırız kat karşılığı bişeler yaparız işte. sağ ve sol parmak pardon sağ ve sol bloklar senin olur.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostum sana iki teklifim var...

Birincisi...



ikincisi...




ne diyorsun...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst