Abuzer'in radyo programı...Mutlaka dinleyin...

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Salcano demişlerdir bu da bi bisiklet markası olarak aklında tutmuştur sorunca da Bianchi demiştir :mrgreen: :queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
acep bu bianchi bildiğimiz bianchi mi.
yoksa bian chi mi? :queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
beyler sanırım abuzerin haberlerini motosiklet.net te sadece ben veriyorum.her aksam aksatmadan dinliyorum zaten.ondan heral... :)
abuzer bianchi yi verdi. ikitelliden veysel diye biri aldı.
abuzer de yani melih ekener'de motosikletlere bayağı meraklı ve bu akşamki konusu motosikletlerdi.yarın motoshow fuarındaymış veeeeeeeee
öğle gibi mutlaka orda olucam ve motosiklet.net in standını mutlaka ziyaret edicem dedi bugün programda.ben yarın çalışacağım için skullhunter ve zühtüpaşa sizden bir ricam olucak.ona luxor yani benim çooook selamlarımı soyleyin.fahri elçiliğini yaptığımı da ekleyiiiinnnnnn.
heh şaka bir yana ben size dediğim zamandan beri halen sektirmeden dinliyorum abuzerin programını.bence gayet güzel bir gülümseme oturtuyor insanın suratına.
bu cuma da son oyununa çıkıyor sadri alışık sahnesinde duyurulur.
ben geçen mesaj atmıştım ona ama üzdü o gün beni.ben ona" herkes senden bedava davetiye istiyor, ben vakitsizlikten gelemiyorum,ama gelirsem paramı öder gelirim, hakkındır" diye mesaj atmıştım ama mesajı cenk okuduktan soona abuzer sadece "gelmiicekmiş işte, boşver" diyip geçiştirdi.ona üzüldüm açıkçası çünkü çoğu dinleyicinin mesajını boyle geçiştirmiyor.motosiklet.net teki fahri elçisine bunu yapmasına üzüldüm tabii.neyse...
ben yinede seviyorum abuzeri
yaşasın abuzer radyo okulu.
bu arada öğrencisi olmak isteyen varsa www.abuzer.com
ben 12842. öğrencisiyim...
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Abuzer radro okuru

Sevgili luxor ben de Abuzer'in en az senin kadar hayranıyım.Ben hergün ki 18-20 arasındaki yayınından baska 7 gün 24 saat internet üstünden Abuzer.com daki abuzer fm'i reklam kesintisiz olarak dinliyorum ve beni çok güldürüyor.Yasasın Abuzer ve onun fanatikleri...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst