- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar.
A2 ehliyeti hakkında biraz araştırma yaptım. benim b sınıfı ehliyetim var sanırım ilk yardım ve trafikten girmiyorum sınava sadece motor bölümünden( 20 Soru ) giriyormuşum.
şimdi merak ettiğim tek bir şey var. Bu sınavın tarihleride b sınıfı gibi belli bir tarihte mi oluyor yoksa kurslar mı belirliyor?
bana yardımcı olursanız sevinirim
teşekkürler:rendeer:
A2 ehliyeti hakkında biraz araştırma yaptım. benim b sınıfı ehliyetim var sanırım ilk yardım ve trafikten girmiyorum sınava sadece motor bölümünden( 20 Soru ) giriyormuşum.
şimdi merak ettiğim tek bir şey var. Bu sınavın tarihleride b sınıfı gibi belli bir tarihte mi oluyor yoksa kurslar mı belirliyor?
bana yardımcı olursanız sevinirim
teşekkürler:rendeer: